Ik zat thuis ivm naderende einde van de zwangerschap
En naast huisje boompje en aankomend kindje moest er dan toch ook nog een beetje bij (naast de katten die we al hebben
)Zo zag ik tijdens een van mijn marktplaatsvervelingszoek momenten een ontzettend leuk betaalbaar nestje
Dus de stoute schoenen aangetrokken en we zijn gaan kijken
Het bleek een oeps nestje te zijn en papa (dogo canario)en mama (bordeauxdog) waren elkaar in het heetst van de strijd tegen gekomen en ineens waren daar 9 puppies.
We hebben beide ouder dieren kunnen bewonderen en goed gekeken welk hondje het beste bij ons zou passen
We hebben het hondje uitgekozen die het meeste bij ons leek te passen en hij mocht meteen mee naar huis:
Buffel
Reu
04-05-2015
Kruising Bordeauxdog x Dogo Canario
Buffel kwam als piepklein bang hondje bij ons thuis

Gelukkig maakte hij al snel vriendjes met zijn nieuwe steun en toeverlaat Beer:

Buffel was nog klein en had alleen als voorbeeld die rare enge katten in huis. Maarja, die katten hadden en wel heel lekker plekje, en ja. Daar pas ik toch ook?

En ja, Beer moest overal mee naar toe!

Het was een warme zomer en buffel leerde 'zwemmen' in een klein zwembadje achter het huis. Dit was heerlijk verkoelend, zeker om je hele kop onder water te drukken en je dan om te laten vallen.
Toen werd het einde van de zomer tijd voor het echte werk en mocht buffel mee naar het zwembad

Ook leerde buffel de honden familie bij mijn schoonouders kennen en moest leren hoe je nou met zijn allen tegelijk kon eten. Doodeng

Maar inmiddels is Buffel een volleerd eter met de honden familie

Natuurlijk moet Buffel kind proof gemaakt worden aangezien er ook een klein manneke in huis is. En wie kan dat beter uit testen dan de baas?

Inmiddels was Beer overleden en had buffel een nieuwe vriend. Voor het gemak heet deze ook Beer maar stiekem was het een Koe

Helaas overleefde Beer 2 ook Buffels enthousiasme niet

Omdat we toch niet altijd thuis zijn ging Buffel een nachtje uit logeren bij mijn beste vriendin. Buffel is gek op haar en vermaakte zich daar ook.
Maar waarom zij buiten was en hij binnen vond ie wel wat ongezellig

Ook heeft Buffel naast zijn eigen bench, ook een eigen bank gekregen

Echter Buffel vind de bank van baasje en vrouwtje toch echt veel lekkerder liggen

Kleine hondjes worden groot.
Buffel is momenteel zo'n 9 maanden en bijna 40 Kilo
Buffel gedraagd zich fantastisch. Is super lief met de kleine man in huis. Verdraagt de katten en andersom. Luistert heel goed (op een paar oostindische momenten na) en is heerlijk knuffelig
Inmiddels zijn we op advies van de dierenarts stukjes met Buffel gaan fietsen. Ook dit gaat super
Het is uiteindelijk de bedoeling dat Buffel ook mee mag naar de paardjes maar momenteel vind hij dat nog te spannend en is hij te aanhankelijk dus kan ik niet functioneren op stal met een hond op mijn hielen. Dus dat bewaren we voor als hij wat volwassener is.
Tot slot een plaatje van een typische Buffel-look

Tot ziens!
Geweldig typische foto's, die laatste twee
ik ben verliefd! Wat een leuke hond zeg! Die laatste twee foto's doen het hem ook helemaal haha
maar ag zijn knuffels.
Wat een geweldige tekst bij de foto's!!