pip daagde savonds met afvoeren lotus uit om te spelen alleen die schrok en corrigeerde pip,waarop pip lotus corrigeerde,tot zover zou het geen probleem zijn geweest,maar vanuit het niets vloog buddy pip aan,en zij kwam ten val,en toen vlogen alle honden haar aan,echt gruwelijk om mee te maken...ik heb er nog steeds heel veel last van want het is echt een nachtmerrie..
daarna was het heel rustig in de roedel ,de honden waren niet anders als anders,en alles ging zijn gangetje,we hielden alleen pip en buddy savonds met afvoeren gescheiden van de groep,waarom? soort voorgevoel denk ik..
na een ruime 3 weken was alles zo gewoon dat ik pip meenam achter het hek met afvoeren en lotus zag haar en vloog haar meteen aan,en weer klapte alles op haar,alleen buddy niet,die zat in de tuin,gelukkig waren we met zijn 3-en en hadden we de honden zo los,pip vluchtte de tuin in en daar greep buddy haar vol
echt drama,weer naar een kliniek,daar is pip half kaal geschoren ( vandaar de nog steeds zichtbare kale nek) en ze hebben een deel van haar oor eraf gebeten..
foto van pip terug na de kliniek:
http://nl.picturepush.com/public/14926755
we hebben daarna geprobeerd 2 honden te herplaatsen maar deze kwamen net zo hard weer terug
, een hele rommelige,stressvolle en debiele tijd hebben we achter de rug,oplossingen bedenken alla seconde enz...en vooral veel verwerken van wat we gezien en meegemaakt hebben..een knokpartijtje zijn we heus wel gewend,maar dit...dit is echt vreselijk om mee te maken,zoveel honden op 1 hond die geen schijn van kans heeft...
uiteindelijk hebben we een manier gevonden toch alle honden "bij elkaar" te hebben, maar wel veilig vooral voor pip...de schat, ze had dit zo niet verdiend,ze deed niet eens wat terug...
maar goed, het gaat nu goed,het is heel relaxed met de honden en we hebben een manier gevonden om het ook voor alle honden 'leuk' te houden

dus hier zijn ze weer eens:
redje:
1.

pip:
2.

3.

red en pip:
4.

lotus en red:
5.

lotus:
6.

loisje:
7.

buddy:
8.

9.

nookie:
10.

11.

tino ( 14 jaar en 3 maanden alweer
)12.

dakkas (11 jaar)
13.

redje;
14.

15.

ondanks alles ben ik nog gek op alle honden en zorgen we dat ze niets tekort komen!!