Bij deze wil ik jullie mijn kleine aanwinst showen!
Naam: Odie
Ras: Bullmastiff
Papa was 100% Bullmastiff en mama was 50% Bullmastiff en 50% Bordaux dog.
Geboortedatum: Hij is geboren op 1 oktober 2015.
In bezit sinds:Sinds 4 december is hij van mij!.
Odie is wat aan de magere kant, daar ben ik mij bewust van. Hij heeft wormpjes gehad en hier veel van geleden, tevens at hij de brokken van de fokker slecht tot niet. Toen ik hem kreeg woog hij maar 5,02 kilo, momenteel gaan we richten de 8 kilo! Het gaat dus de goede kant uit, maar we doen rustig aan, zodat het niet in een keer te veel wordt.
Afgelopen zomer is mijn Toller plots overleden. Ik had direct thuis gezegd ik wil een nieuwe hond, maar op dat moment zou het een emotie aankoop geweest zijn. Dus dat hebben we uitgesteld. Toen kwam ik deze kleine man tegen op facebook. Er stond een oproep met foto van een nest pups. Ik heb donderdag's contact gehad met de fokker, vrijdags thuis even medegedeeld dat ik een hond ging/wilde kopen.... Mijn vader was dolenthousiast en mijn moeder had zo iets: Oh nee gaan we weer. Maar omdat ik eigenlijk al zeker van mijn zaak was, kreeg ik groen licht. Dus hop de auto in! Van de foto die ik zag had ik al een voorkeur voor een van de pups, laat nu net mijn favoriet al eerste op mij afgestormd komen. Ik was meteen verkocht
. Dus meneer ging mee naar huis
. Je raad nooit wie er stond te trappelen op de komst van de kleine... Juist ja: Mijn moeder
Afgelopen maandaag was het mooi weer en ik wilde foto's van Odie. Aangezien ik van mijn vorige hond bijna geen foto's van ons samen had, wilde ik het anders doen. Dus Sanne, van Sanne Ottenheijm Fotografie een bericht gestuurd en ik had geluk! Sanne kon die zelfde dag nog komen!
Dus zijn/onze eerste fotoshoot was een feit!
Omte beginnen met zijn knappe bandieten hoofd.

Iets gespot in de verten.

En dan gaan we laten zijn dat we al mooi kunnen volgen.

En heel mooi kunnen zitten.

Af en toe moet de omgeving ook in de gaten gehouden worden.

We kunnen ook wat al wat kunstjes... High Five!

Box geven

En de laatste een foto waar ik erg blij mee ben!

Sorry voor de grote foto's hihi
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Odie en Kim
Om verliefd op te worden. Dat word zeker een prachtige hond later.