Op datzelfde moment las ik dit topic altijd mee, en las dat het nest knikstaart had en weg moest. Tja.. wat vangt het verdriet beter op dan 2 nieuwe baby muizen? Gevraagd naar geslacht, en het waren ook nog 2 dametjes. Alles kortgesloten, en ze mochten komen. Uitendelijk kwam ik met 5 muizen thuis, want ze had ook nog 3 schattige bonte dames zitten, die nu dus ook hier wonen.
Maar mijn 2 knikjes zijn mijn prinsessenmuizen. Gruwelijk tam, heel lief, en precies de goede troost die ik nodig had. Gekocht om te knuffelen, te kijken, en om fotomodel te spelen. En wat kan je nou beter voor kerstkaarten maken dan met je aangekochte fotomodellen?
Vandaag mochten ze dus de studio in. Het ging allemaal niet zo als gepland, maar DE kerstfoto is er wel uitgekomen. Deze staat niet in dit topic, die zet ik er met kerst wel in als kertskaart

Kijk en geniet van mijn veel te mooie, veel te lieve muizen dames, Pixie en Peentje.

Tja.. muizen op de kerstballen. Leuk idee, alleen zijn mijn muizen te groot en te dik om dit elegant te doen

Mooi doekje, ook leuk, maar leuker om tunnels in te maken en daar dan in te gaan zitten slapen...

Kerstfoto's opgegeven nadat ik mijn ene mooie had, en met een spiegel gaan spelen. Ook leuk!

En toen waren de prinsessen moe en mochten ze terug naar hun vaste plekje. Ik ben dol op mijn sjaal, maar mijn meiden zijn er nog doller op.
Ik wilde ze toch even voorstellen op bokt, bij deze