De 3 dames met moeder Effie
Na vorig jaar een mega volgtopic te hebben gehad: [BB] Volgtopic, Effie de drachtige cavia!
Kan ik het natuurlijk niet laten om geen topic van hun eerste verjaardag te maken

Wat gaat de tijd snel, van kleine hummeltjes zijn het nu al flinke cavia's geworden..
Dat moeten we natuurlijk vieren met een gekke fotosessie

Ik zet er van allemaal een babyfoto bij ter vergelijking, ze waren daar een halve dag oud. Ik vind ze zelf een stuk knapper nu!
We trappen af met Sammy, het zorgenkind! Ik had vorig jaar echt niet verwacht dat ze het zou halen, waar de rest rond de 100 gram woog woog Sammy maar 40 gram. Ze had vreemde trekjes, heeft een nacht een verschrikkelijke aanval met stuiptrekkingen gehad en alsof dat nog niet erg genoeg was weigerde Effie om haar te laten drinken. Ik heb haar dus dag en nacht bijgevoerd en wonder boven wonder heeft ze het gehaald!

Haar babyfoto!

Dan Mitchy, ook wel Prinses en Mitchy Bitchy. Ik vond haar meteen super knap en daar is ze het zelf helemaal mee eens! Ik heb nog nooit zo'n arrogante cavia meegemaakt

Als baby riep ze altijd om Effie, nu begint ze gewoon te krijsen wanneer het haar uitkomt

Dame nummer 3 is Marley! Marley, vaak Nafnaf genoemd omdat haar ademhaling zo klinkt is een heel lieve teddy! Ze knaagt overal aan, is super actief, onderzoekend en gewoon heel leuk

Als baby

Dan heb ik natuurlijk nog de 2 mannen!
Eerst Diggy, Diggy was echt een super schuchter ventje, erg bang aangelegd en vond aandacht doodeng. Ik snap nog steeds niet wanneer het om is geslagen maar ineens was hij super tam en nu komt hij altijd om aandacht vragen!

En de laatste 'baby', Freddy! Freddy is zo mannelijk als het maar zijn kan, hij laat dit graag merken. Dat is iets waar we hier iets minder blij zijn want de bak waar de mannen in zitten ruikt er niet al te best door

Uiteraard moest hij Freddy heten.. Freddy de teddy

En tot slot een foto van moeder Effie! Effie gebruikt haar uitgelebberde buik nu als voedselopslag.. Wat haar zo'n 1800 gram maakt, oeps. Effie houdt vooral van ergens uitgepleft liggen, het liefst met eten in de buurt natuurlijk

Zoals je kunt zien wonen ze dus allemaal nog hier! Ik ben niet zo goed in afscheid nemen

Voor wie het leuk vind zijn dit hun andere topics:
[BB-ITP] Na 7 jaar eindelijk baby's!
[BB-ITP] Kleine baby's worden grote baby's!
[BB-ITP] Voor de eerste keer naar buiten!
[BB-ITP] Mijn knagers in portret!
[BB-ITP] Wat eten we vandaag?!
[BB-ITP] Dierendag is..
Bedankt voor het kijken!