Dank je @Maflinger_S!
Desiree schreef:Leuk om voor de afwisseling eens te zien dat er van zo´n hond een keer gehouden wordt en dat hij een mooi leven heeft.
Zie jij dat anders om je heen?
Het zijn geweldige honden, maar zoals elke hond moet ie wel goed opgevoed worden. En mijn ervaring is dat ze op latere leeftijd niet meer goed met andere honden overweg kunnen. Ik houd daar altijd rekening mee.
kobuss1 schreef:Zitten mooie foto's bij, ik vind sommigen ook weer niet bijzonder mooi.
Je hebt wel een hele leuke hond, ze hebben altijd wat vertederends die oude sokkies!
Ik heb geen verstand van fotografie
Er waren fotografen bij die op zo'n meeting konden oefenen. Ik ben er alleen maar blij mee!
testebeest schreef:Super leuk. Ik hoop ook dat jullie nog lang van hem mogen genieten.
ik heb een oude greyhound mechelse herder mix van bijna 14. Die gaat nu ook hard achteruit door zijn hd. Maar die is nog drukker dan mijn jonge hond van 1,5 jaar

Ook al behoorlijk op leeftijd dus! Nog jong in de kop.
Shetan mag nog maar een klein stukje lopen en we mogen niet meer uitgebreid met hem spelen omdat hij zijn grens niet aangeeft. Maar hij rent hier dagelijks zelf nog als een jonge pup op de achterplaats of speelt in de woonkamer met zijn bot.