Afgelopen week heeft ze een operatie overleefd, 1 rij tepels is weggehaald wegens meerdere tumoren. Dat vonden we natuurlijk allemaal heel erg spannend want onze Boomer is alweer 12,5 jaar oud!
Boomer is ons Roemeense zwerfhondje. Ze is erg bijzonder ook in de omgang, ontzettend trouw, ontzettend lief naar ons toe, maar ook ontzettend beschermend. Soms lastig, maar over het algemeen gaat het erg goed tegenwoordig!

Helaas ben ik er vorige week achtergekomen dat ze bobbels op haar buik had, dit bleken zoals verwacht melkkliertumoren te zijn. Daar is ze afgelopen vrijdag aan geopereerd en ze heeft nu een prachtig rompertje aan. Ze krijgt ook alweer wat praatjes!
dus we hopen toch nog een paar jaar extra van haar te kunnen genieten! 

Boomer met vriendje Spike. Ze komen al bij elkaar van pups af aan. Boomer logeert bij Spike als we op vakantie zijn en andersom komt Spike hier ook wel eens logeren.

Typisch Boomer, ze wil nooit stilzitten voor de foto en altijd zo snel mogelijk weer naar mij toe! Hier staat ze dus al met 1 pootje klaar om hard naar me toe te rennen als ik zeg dat dat mag. Ze kijkt me dan ook nooit aan zoals hier goed te zien is

Ik ben nog hartstikke actief hoor

Volgende week mag ze weer naar de dierenarts, dus ik ben erg benieuwd wat we dan te horen krijgen! Gelukkig lijkt het voor alsnog allemaal goed te gaan!