de 4 rottdogo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

de 4 rottdogo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 10:56

te beginnen met de oudste van het stel...

Tino in zijn jonge jaren ( 1,5 jaar oud ,net zo oud als de jonge honden nu zijn):
Afbeelding

over 2 weken alweer 14 jaar!!!! *\o/* *\o/*
Afbeelding

<3 <3

en dan de jeugd...

loisje, zij is afgelopen woensdag geopereerd en heeft dus lijnrust,mag wel als we de honden uitlaten mee, maar even niet lopen verder... :(:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lotus,ze wordt zo knap :+:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en reddiebeer...

haha vorig jaar op precies dezelfde dag heb ik ook foto's gemaakt..zie dat koppie :
Afbeelding

toch wel een heel verschil al met nu...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dit alles met toch wel grote dank aan:
Afbeelding

:) :+:

Chasey

Re: de 4 rottdogo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:09

Leuk om van de eerste hond een jonge foto te zien en hoe hij nu is! 14 jaar is echt een hele mooie leeftijd :)

En ook het verschil in de breedte van het hoofd van reddiebeer. Leuk om te zien!

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 11:43

Prachtige honden heb je! Mooie blik hebben ze. Ik vind de rottweiler toch wel de allermooiste, maar ik ben dan ook een enorme rottie fan! <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 12:59

leuk he tino in zijn jonge jaren... :D ,en ik ben trots hoor 14, is echt mijn eerste hond die zó oud wordt,de oudste was tot nog toe alfa met 13 jaar toen hij overleed.

MDJ ,rotties zijn ook geweldig daarom heb ik er daar nog 4 van,en mocht er een hondje bij komen in de toekomst wordt het weer een rottweiler :j

maar die kruisingen wilde ik zo graag terug hebben... :+: :+:

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:07

Blijf fan van jouw honden, vooral Loisje; waar is ze trouwens aan geopereerd? Heb dat even gemist namelijk. En beterschap aan je mooie meissie.

En wat ziet Tino er prachtig uit voor zn 14 jaar. Wat een verschil ook met toen hij jong was. Zag dat toen ook met mijn vorige hond; zelf zie je het niet, want tja je ziet ze elke dag, jaar in jaar uit(afgezien van de grijze haren natuurlijk :P ). Tot je dan idd foto's ziet van hun jongere jaren en later als ze oud zijn. Die van mij is 13 en een half geworden.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 13:19

lois loopt al heel lang mank,en na eerst gewoon dokteren ( waaronder natuurlijk ook röntgenfoto's maken enz) zijn we doorgestuurd naar een kliniek hier in dld,daar is ze 8 weken geleden geopereerd aan haar voorpoot,met een artroscopie ,daar vond die orthopeed een raar iets wat hij nog nooit gezien had,soort van witte afzetting aan een bandje wat in haar gewricht loopt,dat was ook flink ontstoken,dus dat weggehaald maar zonder garantie of het echt beter zou worden,gezien hij dit nog nooit gezien had wist hij ook de prognose niet,nou ja,na 8 weken revalidatie en nog steeds blijven mank lopen toch weer terug gegaan,nu door een collega geopereerd weer dmv een artroscopie ,alleen deze kon niets vinden in haar poot,tot ze door een ct scan gehaald is,toen bleek dat er een stuk bot op afbreken stond,dat stuk is weggehaald en ip zou ze 100% weer goed moeten gaan lopen..

als je in mijn berichten zoekt staan zijn er wel foto's van de artroscopie te vinden die ik in een ander topic geplaatst heb.

hier staan ze als je ze interessant vind:
[HK] rottweilers op bokt?

het was in ieder geval zo bijzonder wat ze had dat ze als voorbeeld gebruikt gaat worden bij lessen die gegeven worden door die arts :+

en ja,oude foto's terug kijken is leuk, stomme is dat je vergeet hoe ze waren toen ze nog jong waren...
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 20-09-15 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:20

Wederom prachtige foto's van een geweldige kruising! <3

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:28

Wat voor kruising is dit nou? Rottweiler X ...? Machtige honden wel!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 13:30

argentijnse dog... :D

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:31

Mmm, erg gaaf! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:38

Wat zijn ze machtig mooi ♡ , redje is echt veranderd in een jaar wauww

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 13:43

dank je wel :D

en ja redje moet nog een beetje doorgroeien,maar hij begint wel een lekkere dikke zoenkop te krijgen :+:

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 13:48

kimmie261 schreef:
lois loopt al heel lang mank,en na eerst gewoon dokteren ( waaronder natuurlijk ook röntgenfoto's maken enz) zijn we doorgestuurd naar een kliniek hier in dld,daar is ze 8 weken geleden geopereerd aan haar voorpoot,met een artroscopie ,daar vond die orthopeed een raar iets wat hij nog nooit gezien had,soort van witte afzetting aan een bandje wat in haar gewricht loopt,dat was ook flink ontstoken,dus dat weggehaald maar zonder garantie of het echt beter zou worden,gezien hij dit nog nooit gezien had wist hij ook de prognose niet,nou ja,na 8 weken revalidatie en nog steeds blijven mank lopen toch weer terug gegaan,nu door een collega geopereerd weer dmv een artroscopie ,alleen deze kon niets vinden in haar poot,tot ze door een ct scan gehaald is,toen bleek dat er een stuk bot op afbreken stond,dat stuk is weggehaald en ip zou ze 100% weer goed moeten gaan lopen..

als je in mijn berichten zoekt staan zijn er wel foto's van de artroscopie te vinden die ik in een ander topic geplaatst heb.

hier staan ze als je ze interessant vind:
[HK] rottweilers op bokt?

het was in ieder geval zo bijzonder wat ze had dat ze als voorbeeld gebruikt gaat worden bij lessen die gegeven worden door die arts :+

en ja,oude foto's terug kijken is leuk, stomme is dat je vergeet hoe ze waren toen ze nog jong waren...

aah wat sneu. Hopelijk hersteld ze goed :(:) Zal het eens doornemen, want vind het zeker interessant om te volgen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:49

Ja! De knappe roedel <3
Wat rot voor loisje zeg! Merk je wel al verbetering nu?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 15:57

nou we zijn pas 4 dagen verder,als ze net opstaat is ze nog mank hoor, naarmate ze loopt wordt het beter,de orthopeed zei ook dat wat ze had aan moest voelen alsof je een steentje in je schoen hebt,daarom mankte ze ook zo erg.

maar hij verwachtte snel grote verbetering,dus we houden grote hoop deze ellende achter de rug te hebben,zeker voor lois,dat is zo'n lief pannekoekkie :+:

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:06

Hopelijk geneest het goed! Knappe Lois! <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 20:11

ja dat hoop ik ook,zou heel fijn als ze de rest van haar leven gene pijn meer in haar pootje heeft...het is echt zo'n lieve hond...zo'n lekker droog figuur is het :D