Laatste keer Sonic, 1e keer Tonic met een vleugje Ginger

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Laatste keer Sonic, 1e keer Tonic met een vleugje Ginger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 22:39

Sommige weten al dat Sonic, mijn opvangkitten, inmiddels naar zijn nieuwe adres is verhuisd. Hier zal hij de rest van zijn leven vertoefen. Sonic heeft een zeer slechte start gemaakt en is bij mij gekomen als tijdelijke oplossing tot die een nieuw en blijvend huisje kon krijgen. Helaas werd hij de eerste dag vreselijk ziek, tot bijna de dood als gevolg, en werd dus een spoedje dierenarts. Gelukkig knapte hij daarna erg op, hij moest alleen nog een hoop aankomen. Inmiddels al een nieuw baasje gevonden maar hij kon pas weggaan als hij wat aangesterkt was en dit duurde best lang. Hij en Ginger gingen ontzettend goed samen! Uiteindelijk, na ca 1,5 maand (geloof ik?) heeft hij een gezond gewicht bereikt en was hij klaar om uit te vliegen naar zijn nieuwe baasje en nieuwe kattenvriendje! Afscheid was even moeilijk maar het is het beste!

Hier de laatste foto's van Sonic bij mij thuis

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Nog een foto van Ginger en Sonic samen <3 En ja, Ginger is nog steeds een kitten :') bijna 8 maanden :))
Afbeelding

En dan presenteer ik jullie nu mijn nieuwe aanwinst! Althans, hij zal over 3 weken team Ginger komen versterken met het terroriseren van mijn huis :D

Meet Tonic!
6.
Afbeelding

Tonic is een nu 9 weken oude smokey black kater, kruising (50% Noorse Boskat, 25% Maincoon, 25% Sphynx) en ik heb hem vandaag voor het eerst mogen bezichtigen. Ik zou eigenlijk voor zijn broertje komen maar ik smolt meteen weg bij dit ventje. Zijn karakter was gewoon om verliefd op te worden, een speelse doerak die graag knuffelt <3

7.
Afbeelding

8. Je ziet de Boskat en Main Coon toch nog best goed naar voren komen!
Afbeelding

9. Stoere vent <3
Afbeelding

10. Hier word je toch gewoon verliefd op? <3
Afbeelding

11.
Afbeelding

Dus bij deze, Gin & Tonic zijn officieel :') Ginger kan niet wachten tot ze weer een vriendje heeft want nu loopt ze mij weer de hele tijd te pesten :+
Nog even 2 foto's van Ginger om het af te leren :D

12. Divaaaaaaaaaa! {:}
Afbeelding

13. Jup, Diva :')
Afbeelding

Nou bedankt voor het bekijken van mijn topic, ik kan niet wachten tot Tonic hier heen komt, Ginger evenmin, dus hup, laat de tijd maar voorbij vliegen! :D

Froukje
Forever young

Re: Laatste keer Sonic, 1e keer Tonic met een vleugje Ginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 11:39

Zwart en rood samen staat eigenlijk ook best goed! :D

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 13:48

Wat een dot! Ik ben benieuwd of hij echt zwart smoke is, maar dat doet er niet toe, 't is een bjoetie! Veel plezier met je duo in de toekomst.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 11:51

Dankjullie! Hij lijkt nu Smokey Black, dit kan natuurlijk inderdaad veranderen, met de tijd zullen we het zien :)

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:56

Hè daar hebben we tonic! ! Echt een stoer beest.
Ik wens je veel plezier.
Hier een foto van tonic s tante!Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 12:03

Haha ja ze is echt gaaf! En het is echt ontzettend toevallig dat jij de tante van hem hebt hihi :))