Omg ik wil echt even iets delen! Ik heb namelijk eindelijk mijnn babygeitjes gekregen waar ik heeeeeel lang op heb gewacht!
Ik heb een broertje en zusje, het meisje heet Zhina dit is Marokaans voor schoonheid en het broertje heet Dhikey dat betekent intelligent en helder. Ik vind de namens echt precies passen, Zhina is een erg mooi geitje met een hele lichte palomino kleur en het is nu wel al een beetje een muts
Dhikey is wat donkerder, heeft een soort zweetvos kleur! Ik heb ze gister gehaald bij een man bij ons in de straat, daar hebben we ze de tuigjes om gedaan en hij heeft ze ontwormd, Zhina is een echte knuffelkont en vind het allemaal wel goed, Dhikey is wat wilder en een echte schreeuwer.
Ze zijn allebei nog kei bang, ze zijn geen mensen gewend die huh aanraken en knuffelen dus dit is noneeg spannend maar dit komt met wat liefde en heel veel brokjes wel goed!

Hier wat foto's:
Lekker saampjes

Zhina

Waar is mamaaaa

Lekker knuffelen!

Ik hoop dat jullie net zo verliefd zijn geworden als ik!
Vanavond zal ik nog wat fotos maken en plaatsen! Kan zijn dat sommige fotos gedraaid zijn ze komen namelijk van mijn telefoon af..
Liefss