Maar we beginnen bij het begin. Ik was 7 mei jarig en had geen idee wat ik van mijn vriend kreeg! Heel de dag op het werk zat ik in "spanning".
Uiteindelijk gaf hij als tip dat het in Raalte was. Dus ik samen met mijn collega vanalles opgezocht in Raalte.
We kwamen tegen: een beeldentuin, pannenkoekenhuis, kasteel.. Tsja dat hebben we hier in de buurt ook allemaal! Dus dat is het allemaal niet.. maar wat dan?
Toen ik thuis was zei hij dat ik me snel moest omkleden dat we echt moesten gaan vertrekken! Toen we naar de auto liepen zei hij dat het met de P begon.
Dus mijn hersens maakte overuren op dat moment.
We gingen eerst even in Veldhoven naar de MC Donalds wat eten. Maar voordat we in Veldhoven waren schoot ineens mij te binnen: Een PUPPY!!
Nou ik wist niet meer hoe ik in Veldhoven moest komen, was helemaal verstrooit! De auto stuiterde gewoon over de straat van blijdschap haha!
Na een rit van bijna 2 uur in Raalte uit gekomen en kon ik kiezen uit 6 mooie pups! Dat valt niet mee, want ze zijn allemaal zo ontzettend leuk! 2 pups vond ik toch wel erg bijzonder. Maar toch heb ik mijn gevoel gevolgd en ben ik bij ons Saartje uitgekomen!
Dit is het beste verjaardagscadeau wat ik ooit heb gekregen!

8 Mei: 2 Weken oud. De enige uit het nest met wat wit op 't koppie! Ik was gelijk verliefd

6 Juni: 6 weken oud. Dit was de tweede keer dat ik der zag! Ze zat namelijk niet echt in de buurt en ik was toch vlakbij voor een fotoshoot, dus kon ik mooi even naar der toe!

28 Juni: De aller eerste dag thuis!
Toen ze 13 weken oud was hebben wij een fotomeeting mee gedaan.
Hierbij een aantal foto's die er die dag zijn uitgekomen:

Dit is toch 1 van de dingen die ze helemaal geweldig vind!

Zelf nog even foto's gemaakt toen ze 16 weken oud was:

Inmiddels is ze 16 weken en 3 dagen oud