Zo gezegd zo gedaan, bad een klein beetje vol laten lopen met lauw water, en zwemmen maar

Ze vonden het niet echt geweldig, dus ik heb het kort gehouden.
De eerste is Mika, de 2e Muis, en de 3e en 4e Pip en Piraat.
Piraat deed het het beste. (haar ene oog is nooit open gegaan, daarom heet ze zo

Don't mind het stomme babystemmetje..

Na het zwemmen zijn ze uiteraard uitgebreid afgedroogd en beloond, en hebben ze nog eventjes gechilld opgerold in de handoek.
Sorry btw voor de nekkrampen die je krijgt van het kijken, ik hield me natuurlijk meer bezig met mijn dames dan met mijn telefoon recht houden

--------
Aangezien ik geen zin had om 2 topics te openen, voor de nieuwsgierigen ook nog een filmpje van mijn puberpup naast de fiets voor de eerste keer.
Helaas bedacht ik pas na een tijdje dat ik het wilde filmen, dus toen was ze al aardig moe, voordat ik filmde kon ik haar letterlijk niet bijhouden en ik fietste echt zo hard als ik kon

Ik ben wel van plan om het voor nu eventjes bij deze keer te houden want eigenlijk is ze er nog iets te jong voor (11 maanden). Maar ik was met haar op de camping en moest toch echt eventjes naar het dorpje, maar ze vond het prachtig!!
Edit: ik had deze nog helemaal nooit teruggezien met geluid, wat klinkt ik toch weer vreselijk