Zo neem ik haar heel vaak mee naar het park.
Met tegenlicht in het park dingen uitproberen:
1

2

Na een hoop gemiep van madam hebben we haar eindelijk dat kleine trappetje op gekregen (Ze loopt geen trappen.. Al is het maar 3 treden
)3

4

5

En vandaag, met donkere wolken op de achtergrond weer wat dingen proberen!
6

7

8

Zolang ze nog goed genoeg is neem ik haar mee. In de avonden word het vaak het ergst, stram en stijf en gewoon niet op willen staan en je lief aankijken voor wat aandacht. De volgende ochtend is het weer een kleine stuiterballetje.
Joy is 11 jaar maar erg jong in zijn lichaam. Ook hij wordt mee genomen om foto's te maken of ik pak hem om een rondje te fietsen, vind hij helemaal geweldig. Sterker nog, hij luistert beter naast de fiets dan wanneer ik loop.. Paarden vind hij niks, maar op de fiets is het een grom of blaf en dat was het.. Lopend.. Nou dat is alsof hij ze wilt vermoorden.

Ook toen hij voor het aller eerst naast de fiets ging.. Hij deed het alsof hij het al jaaaaren deed

En hij een echte schoothond.. Hij past altijd op de bank.. Of je nou met 3 man op een 2 persoonsbank zit of niet.. Hij vind altijd wel een gaatje.. Of legt gewoon zijn kont op je. En hij vind het altijd heerlijk.

Dit is overigens echt typisch Joy..
9

Maar kan uiteraard ook heel mooi poseren

10

11

12

Aantal jaren terug foto's:
13 Queenie had een WC bril gevonden, vond ze helemaal geweldig

14
Queenie als pup..

15
Queenie die mij lekker warm hield.
Nu komt ze nog steeds lekker gezellig bij mij liggen.. Maar niet meer op mij, durfst ze niet meer denk ik.

Ook mag madam af en toe mee op de scootmobiel van mijn moeder als ze begint te zakken in der poten. Soms loop ik met haar een klein rondje en neemt mijn moeder Joy mee. Of neem ik eerst Joy mee voor een lange ronde/fietstochtje en daarna Queenie een klein rondje. Soms neemt mijn moeder Queenie mee, brengt haar thuis en loopt verder met Joy. Hij vind het niks om een rondje van 10 min te lopen, maar voor Queenie is dit soms al te ver, zeker met die hittegolf van laatst.
We hopen heel erg dat madam en meneer nog een aantal jaren mee gaan. Af en toe heeft Joy last van zijn schouder (oude blessure die soms opspeelt) maar daar blijft het vaak bij.. Hij tilt nog steeds balken die ik niet op getild krijg.