01. Om te beginnen de 2 broertjes uit mijn 5-ling, links Freddy rechts Diggy

02. Diggy

03. Freddy, een van mijn beste modelletjes. Hij gaat er echt voor zitten!

04. Effie de big fat momma. Ze heeft dus een 5-ling gehad en sindsdien denkt ze ook dat ze voor 5 man moet eten en dat is te zien

05. Sammy, samen met Effie mijn lievelingetje. Ik heb haar met de hand opgevoed dus ze is heeel aanhankelijk en zo onwijs lief

06. Ze heeft ook ogen

07. Marley, net als de mannen en Sammy ook uit de 5-ling

08. Dit is Gompie, hem hebben we uit de opvang gehaald.

09. En dit is dus nummer 5, Mitchy! Ook wel prinses of tuttel omdat ze echt een arrogant ding is

10. En dit is Nibbit, Effie's halfzus (zelfde vader) en Gompie's echtgenote. We hebben Gompie voor Nib gehaald omdat ze de kleintjes én Effie afschuwelijk vond en de hele tijd aanviel (of ze zat in een hoekje te janken) en sindsdien is ze helemaal vrolijk, huppelt rond en ze hebben Marley ingepikt

En dan mijn muizen;
11. Dit is mama-muis (Ze hadden eigenlijk allemaal geen naam dus ze hebben iets wat bij ze past

12. Dit is Monster, eigenlijk zou ze afgelopen week ingeslapen worden omdat ze een bult onder haar keel had wat een tumor leek, maar toen we naar de DA gingen was ze weer iets beter en de DA had toch nog hoop dat het goed kwam... Gelukkig maar want nu doet ze weer alsof er niks is en de bult is een stuk kleiner

13. Dit is Miss Jingles

14. En als laatste Obese, waarom ze zo heet hoef ik vast niet uit te leggen

15. En om het dan even af te sluiten; mijn tweelingzus hielp met de beesten goed zetten en wilde nog even met mijn mannen op de foto. Ik hoef niet uit te leggen waarom die geen fan van haar zijn

Bedankt voor het kijken!