Ik schrok er van hoe klein ze was, net 5 weken leek ze, zij het niet dat ze geen blauwe ogen meer had! Heb haar bij thuiskomst gewogen en dit was 575 gram. Ze had hiervoor 1 week bij die vriendin gezeten nog omdat ik zelf een hele drukke week had met werk (een opleiding die ik moest doen van 8 uur tot 5 uur elke dag) en heb haar na afloop dus gehaald. Helaas heeft ze iets opgelopen, of gewoon door de slechte weerstand bij gebrek aan een moeder en verwaardelozing, en takelde ze in zeer korte tijd af. Vrijdag avond spuugde ze al haar eten uit en de volgende dag heeft ze alles, zelfs de aanmaak-kitten melk, uitgespuugd. Ze was niet actief, sliep vrijwel alleen maar en zag er dof uit. Ze was helemaal uitgedroogd en ben toen in de avond met spoed naar de dierenarts gegaan. Ze heeft daar 3 flinke infuus spuiten gekregen en een prikje tegen misselijkheid.
De nacht is ze redelijk door gekomen, ik had haar gescheiden van Ginger omdat Ginger wat lomp kan zijn en Sonic lekte wat vocht

Vandaag is ook het nieuwe baasje komen kijken, en ja, het was te voorspellen, helemaal verliefd op haar! Zodra ze een gezond gewicht heeft en sterk in haar pootjes staat, gaat ze naar hem toe. Dit zal minimaal 3 weekjes zijn. Tot die tijd is ze meer dan welkom om bij mij en Ginger te verblijven, Ginger is ook helemaal verliefd op haar! Ze weegt momenteel ca 575 gram, iets minder wellicht omdat ze natuurlijk veel vocht heeft gekregen.
Bij deze wat foto's, die zijn van gisteren en vandaag

1. Schattige Sonic

2. Cute!

3. Ginger en Sonic lekker bankhangen, al was Sonic hier al wel erg sloom.

4. Laatste foto van gisteren, paar uur later toch de DA gebeld.

5. Sonic vandaag!

6.

7. Ahhhhh ik ben zo schattig!

8.

En dan wat knuffelfoto's met Ginger
9. Ze probeert de hele tijd bij mijn half jarige poes te drinken, helaas is die melkbar nog niet werkzaam

10.

11.

12.

13.

14. Ajuus! Ik hoop echt dat Sonic er helemaal bovenop komt en niet weer bergafwaards zal gaan