Ik kwam terug van vakantie en wist wel dat er een hondje bij kwam,en ze had er al 3.... nog gewaarschuwd joh 4 honden... best veel. Maar zij heeft de lijn op straat gekregen,paspoort erbij.
Beestjes was volgens degene niet zindelijk en zou slopen.... waar begin je aan...

Vanaf het moment dat ik binnenkwam zat ze met haar snuit tegen mijn been.... een ratje noemde ik haar.
Slecht onderhouden vacht, klitten vervild. Wat te mager,bang....
En ik viel als een blok..Na overleg met huis en de kinderen toch de kans gekregen om haar een goed huis te bieden.
Helaas na twee weken bleek ze een oorontsteking te hebben na diverse DAbezoeken en verandering van DA bleek ze een fikse middenoorontsteking te hebben.
Na de juiste behandeling knapte ze vlot op.
Heel veel angstplasjes gehad ondanks dat ze naar mij toe zwaan kleef aan bleef is ze langzaam aan toch steeds meer op haar gemak geraakt.
Eerste keer strand was ook reuzespannend...

Omdat ik haar niet achter wou laten bij een voor haar onbekende....
ook mee op vakantie!

Ze ligt trouwens niet los hoor,maar netjes in de gordel..

We kwamen er achter dat ze bij tijd en wijle wel een eersteklas varken is....
Water gaat.... maar stinksloten.... dat is het voor haar....
Na de zoveelste keer toch maar besloten dat de lange lokken voortaan maar wat korter zouden blijven ondanks dat de langere lokken wel erg leuk zijn..

Na de vakantie ook maar begonnen aan de gehoorzaamheids cursussen. Deze ook allebei heel goed afgerond.
Ik ben eigenaar nummer 4 en ook de laatste... Zij is mijn maatje,het once in a lifetime hondje.
Nooit gedacht dat ik voor zo'n stoffertje zou vallen.
Ze is altijd vrolijk. Toevallig kwam ik een tijd geleden een van de vorige eigenaren tegen. Ze heeft haar maar 3 weken gehad en kon bijna niet geloven dat dit het zelfde hondje was. Ze bleef piesen bij haar en was bang en ze had er geen zin om tijd en aandacht er aan te geven. ...
Van het voorjaar zijn er mooie foto's gemaakt tijdens een bokt meeting. .
Mijn kleine vriendinnetje...