Even wat informatie over hem; Ezra is dus een baardagaam, dat is een hagedis die in het wild voorkomt in Australië. Het is een woestijndier, en daarom zit hij in een terrarium waar het gemiddeld dertig graden is, maar onder de lampen(UVB-lamp en warmtelamp) is het ongeveer 40 graden. Baardagamen zijn solitaire dieren, dus daarom heeft hij het hele terrarium voor zijn eigen.
Binnenkort krijg ik een nieuwe kamer die wit/crème met roze zou worden. Daarom heb ik besloten Ezra op de foto te zetten met een roze/wit/crème bloem en 1 van de foto's wil ik op een grote canvas in mijn kamer hangen. Ik weet alleen nog niet welke het gaat worden.
1.

Zoals je zit heeft hij hier zijn staart helemaal omhoog, dat betekent bij Ezra dat hij extra alert is.
2.

3.

Dus dan moet hij toch even kijken wat dat grote ding is.
4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

En als laatst mag hij nog even lekker een bad nemen voordat hij weer lekker zijn terrarium in mag.
Bedankt voor het lezen, en een reactie zouden wij leuk vinden!

Vrijdag wordt het ook weer mooi weer, dus als de zon dan ook fel schijnt kan ik hem ook buiten laten lopen. Ik moet hem wel altijd goed in de gaten lopen, want hij kan nog best hard rennen als hij dat wil.