Hoi mam! Ken je me nog? Ik ben Happy, je aller stoerste zoon!

Ik heb het heel druk gehad met allemaal leuke dingen! Zou heb ik vriendjes gemaakt met een leuke buurhond, ook een collie! Deze is net zo oud als jij bent mam.

En ik heb een baan! Nou ja, voor een dagje.. Ik was model! Ik heb me van mn mooiste kant laten zien, alle kanten dus!

en ook eentje met het vrouwtje:

en weet je nog dat grote hondje mam? Dat is helemaal geen groot hondje! Dat is een paard! en paarden zijn helemaal niet eng! Er zijn wel belangrijkere dingen om naar te kijken.

En ik ben super slim! (maar dat wist je natuurlijk al) Ik heb zelfs mijn puppy-diploma gehaald. Ik ben zo slim dat ik de basiscursus mag overslaan omdat ik me daar alleen maar zou vervelen. Ik zit nu in "Vervolg 1" en zelfs nu ben ik het allerslimste hondje en verveel ik me een beetje. Gelukkig zijn er een paar leuke hondjes om mee te spelen aan het einde van de les zodat ik ook wat te doen heb, want die commando's die kan ik allemaal wel na 1x oefenen!

(en zie je trouwens dat mijn bench is vervangen door een mand? Vrouwtje zegt dat ik zindelijk genoeg ben en goed genoeg luister zodat ik geen bench meer nodig heb. Dus ik heb een hele mooie bruine uit mogen kiezen in de winkel)
Vrouwtje gaat vaan bij vrienden op visite met een hele grote border collie. Dat is heel leuk want hij speelt met mij! Hij heeft mij geleerd dat balletjes heel leuk zijn om achteraan te rennen en dat vieze of natte pootjes helemaal niet het einde van de wereld is. Misschien met de volgende wandeling dat ik zelfs mijn buik ga nat maken, maar daar moet ik nog even over nadenken. Ik ben wel heel stoer maar stiekem ook wel een beetje een ijdeltuit.

en knuffelen na de wandeling

Vandaag ben ik alweer zo groot:

Nou ik ga weer verder, mijn bot ligt te wachten!
Dag mam! Poot van Happy.
Echt een prachtige hond zeg.
Wat vertederend een brief aan mam.. Ziet er heerlijk uit zijn leventje bij jullie!!
.
! paar weken geleden was het nog zo'n gupje nog, nu wordt het al een hele vent