Dierenpark Vzw De Zonnegloed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Dierenpark Vzw De Zonnegloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:15

De Zonnegloed zet zich in voor de opvang van in het wild levende dieren die niet kunnen worden teruggezet in de natuur. Dedierenpopulatie in De Zonnegloed is opgebouwd met hoofdzakelijk dieren uit opvangcentra. Dieren die zwaar verwaarloost zijn geworden, in beslag zijn genomen bij louche dierenparkjes, circussen, handelaren of particulieren. Deze dieren hebben deskundige en liefdevolle verzorging nodig : eten, een schoon verblijf, medische zorg en vooral veel aandacht. De Zonnegloed schenkt deze dieren een tweede nieuw leven. Een plaats waar dieren deze kansen krijgt om levenslang een nieuwe thuis te krijgen, geadopteerd te worden … noemt een Sangtuary. Dit betekend een veilige haven, een warm nest. Voor Europa is dit uniek dat een dierenpark op deze manier haar dierenpopulatie opbouwt en zo dieren red.

www.dezonnegloed.be

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ariannee

Re: Dierenpark Vzw De Zonnegloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:18

leuke diertjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:19

Ze hebben nog veel meer, is maar een beperkte selectie. Veel dieren zitten achter tralies waardoor je niet kunt fotograferen :) Verschoot er echt van hoeveel ruimte ze daar wel niet hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 21:24

Wauw ziet er geweldig uit! , lijkt me echt een paradijsje!. Als ik nou dichterbij woonde, ik haat dierentuinen maar dit lijkt me eigenlijk best leuk .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:10

Na aanleiding van je topic de stoute schoenen aangedaan , ze hebben een studio voor vrijwilligers en ga in augustus of september paar weken vrijwilligerswerk doen bij ze :) . Ik ben geïnspireerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 22:13

Wauw, echt geweldig! Ben echt super blij dat dit topic zoiets voorbrengt! Ik kom dan zeker nog eens langs :D