Hey Hoi!
Vandaag heb ik de hond van mijn oom en tante voor de lens gehad.
Het is een van de eerste keren dat ik honden heb gefotografeerd dus echt professioneel is het niet, haha.
Balthazar is een Franse Buldog van 9 jaartjes en logeert al bijna vanaf z'n geboorte bij ons. Als mijn oom en tante bijvoorbeeld op vakantie zijn of gewoon voor de leuk
. Balthazar en ik zijn echte maatjes dus ben erg blij dat Balthazar van mijn oom en tante hier mag logeren!
Helaas gaat het niet zo goed met Balthazar, zijn rechter achterpoot is half verlamd, hij heeft ademhalingsproblemen en hij kan zijn poep en plas niet zo goed bijhouden (dat ik meestal moet opruimen...)
Ook is Balthazar stront eigenwijs dus er waren maar een paar zeldzame momenten dat hij lief keek
Vandaag heb ik de hond van mijn oom en tante voor de lens gehad.
Het is een van de eerste keren dat ik honden heb gefotografeerd dus echt professioneel is het niet, haha.
Balthazar is een Franse Buldog van 9 jaartjes en logeert al bijna vanaf z'n geboorte bij ons. Als mijn oom en tante bijvoorbeeld op vakantie zijn of gewoon voor de leuk
. Balthazar en ik zijn echte maatjes dus ben erg blij dat Balthazar van mijn oom en tante hier mag logeren!Helaas gaat het niet zo goed met Balthazar, zijn rechter achterpoot is half verlamd, hij heeft ademhalingsproblemen en hij kan zijn poep en plas niet zo goed bijhouden (dat ik meestal moet opruimen...)
Ook is Balthazar stront eigenwijs dus er waren maar een paar zeldzame momenten dat hij lief keek

Maargoed, genoeg gebabbeld hier de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Sommige foto's zijn wat flets van kleur, maar ik kan geen goed nabewerkings progamma's vinden. Dus als je een betrouwbare weet wil ik het graag horen!
Tips mag, maar hou er rekening mee dat het aardig blijft. Ik pik soms iets verkeerd op via internet

Groetjes mij en Balthazar!