Hoi allemaal ik heb Buddha hier nog niet officieel geïntroduceerd dus ik dacht dat doe ik maar even. Buddha is mijn 16 weken oude Maine Coon katertje die sinds twee weken bij me woont. Het is een enórme schat, hij kletst de hele dag tegen me aan, volgt me overal en ligt het allerliefst op schoot. Meet Buddha:
zijn lieve teenpluisjes DERP hahaha
Ik vind hem heel schattig als kitten maar kan ook echt niet wachten tot hij volwassen is, ben zo benieuwd hoe hij uitgroeit
Prachtig beest! Hoop ooit zo een alleen dan een rooie te hebben!:D Maarehh heb je hem gekregen of gekocht? Buddha's brengen ongeluk toch als je ze zelf koop?:p hihi Geniet van hem hij is zo groot hoor
Dank jullie wel! Ben ook erg trots op mijn mooie ventje en Keandra, hij blijft wel hier hoor :p Hahaha heb je helemaal gelijk in, heb hem half gekregen (ouders en tante gaven hem voor de helft cadeau aan me) dus ik dacht dan mag hij nog wel Buddha heten :p
Niet dat zo'n snoetje veel ongeluk zou kunnen brengen natuurlijk:p mijn vader heeft op zijn werk ook de naam Buddha, maar dat heeft meer met zn kale kop en zn omvang te maken haha