Vroeger, als niet-kattenliefhebber, kon ik me er amper wat bij voorstellen.
Nu, jaren later, in het gezelschap van twee fantastische katten, kan ik me er niets bij voorstellen dat ik er vroeger niets van moest weten.

Voor degenen die ze nog niet kennen (zou dat kunnen na aaaaaaaaaaaaal mijn spam?):
* Kedi. (Turks voor 'poes') Afgelopen week 2 jaar geworden. Ooit gekocht als Turkse Van, maar dat zal het denk ik niet zijn.

* Neko (Japans voor 'kat'). Bijna een half jaar. Maine Coon. Enorme knuffelbeer. Slaapt altijd lepelend bij me en is niet te beroerd om met z'n heerlijke ochtendadem mij een sexy lik over m'n mond te geven.
Ik wilde erg graag een nieuw canvas met beide poekies erop, en na een middagje stoeien met een camera en wat accessoires heb ik alles, behalve een foto van ze samen.

Aan het eind van het topic heb ik wat geprutst met foto's bij elkaar voegen zodat ik daar wellicht een leuke foto van kan laten drukken op canvas, hebben jullie nog ideetjes?
Even ter info, ik heb vroeger altijd gefotografeerd, maar toen m'n cameraset aan de wilgen gehangen. Dit weekend mocht ik een lens lenen van een vriendin en heb ik als achtergrond gewerkt met een dekentje, niet echt heel professioneel dus verwacht geen technische hoogstandjes.

Genoeg gezwetst, hier de foto's..

Neko, een beetje onscherp..

Knappe Dietje