1.

Ja ja, sinds eind september 2014 training ik met Siepie ook behendigheid. Ze heeft haar SHH diploma en we hebben een poosje GGB trainingen en doggydance gevolgd. Maar we zijn inmiddels helemaal om en fanatiek bezig met de behendigheid. We vinden het beiden geweldig en Siepie is er ook nog eens super geschikt voor dus dat maakt het nog extra leuk!
We trainen nog best wel kort, maar de hondenschool vond dat we wel mee konden doen aan deze wedstrijd. Dus hadden we 22-03-2015 onze eerste wedstrijd in Dalen! Zo gezegd, zo gedaan en zo waren we gister in Dalen om met de debutanten groot mee te doen! Het was een prachtige ervaring.
Eerst hadden we de gambling, wat geweldig ging en waar we ook derde zijn geworden!
Als tweede hadden we de jumping, waar we helaas een disk hadden. Ze ging de tunnel de andere kant in. Maar dat rondje ging verder niet heel slecht!
Als laatste hadden we het vast parcours, waar we ook een disk hadden. Ze ging de schutting op, terwijl ze door de band moest.
Al met al was het een geweldige dag, we waren 's avonds wel compleet uitgeteld haha. De gambling en het vast parcours waren binnen, de jumping was buiten. Van alles heb ik een filmpje en van de jumping heb ik foto's. Die wilde ik jullie graag laten zien, want ik ben erg trots op mijn kleine schat!
Siepie | border collie x friese stabij | 27.09.2012 | 43 cm.
Vlak voor de start wat aandachtsoefeningen doen
2.

Klaarstaan...
3.

En GO!
4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

En de finisch
12.

De filmpjes, het vast parcours staat er niet helemaal op helaas.
Gambling
Jumping
Vast parcours
12 april is onze volgende wedstrijd alweer, we kijken er naar uit!

ik dácht het al! Want je riep je hond in het parcours, Jinn toch? En toen dacht ik, heeeeeeee, op bokt is zo'n border collie met die naam toch? Maar ik dacht, dat kan vast niet. 

beetje jammer!

erg leuke fotos!