Lieve Fretjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Lieve Fretjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 16:46

Hoihoi,

Wij hebben 2 fretjes, Ivy en Jessie. En ze zijn zo leuk <3 Dus ik dacht, toch maar eens foto's laten zien.

Yessie heeft het zwaar :+
Afbeelding
En Ivy ook al!
Afbeelding
En samen :+
Afbeelding

Pasta eten :9
Afbeelding

En nog meer slapen!
Afbeelding

Tja }:0
Afbeelding

In de zandbak spelen.
Afbeelding
Afbeelding

Slapen :Y)
Afbeelding

<3

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:49

Ah wat een schatjes!
Vind fretten altijd zulke leuke beestjes..

Anoniem

Re: Lieve Fretjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:52

Ik vind ze er altijd zo schattig uit zien! <3 Maar volgens mij zijn het echt bijdehandjes die overal de tandjes in zetten, toch? :')
Althans.. Mijn ouders hadden ze vroeger ook, maar het enige wat ik me daarvan nog herinner is dat ik bang voor ze was omdat ze 'beten'!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 16:59

Leukleuk :D
Ik heb een black sable half angora man zitten, Hubble. Wij hebben vroeger altijd fretten gehad thuis, maar ik durf te zeggen (waarschijnlijk omdat deze van mij is, haha!), dat het de leukste is die we ooit gehad hebben :D

Mijne bijt in principe niet. Maar ik zeg het er altijd maar bij, just in case. Hij wil nog wel eens in een hyperactieve bui even vergeten dat het niet de bedoeling is. Maar tis een heerlijk dier :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-15 17:08

Die van ons bijten flink... Oppakken is niet mogelijk zonder leren handschoenen, vooral Yessie is erg, die laat niet meer los :')
Ze zien er dus wel wat liever uit dan ze zijn :=

Maargoed ze zijn geweldig <3 Heerlijk om te zien hoe ze tekeer gaan als ze loslopen, ze spelen uren lang, soms ook met de kat. Maar de kat haakt vaak snel af omdat hij ook regelmatig gebeten word :+

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:34

heerlijk !! wel jammer dat ze zo bijten. Ik heb 4 van die stuiterballen. Maar reuze gezellig.