Misschien kennen jullie Bokkie inmiddels wel, zoniet.. Bekijk dan zijn (met ook nog zijn broertje, die inmiddels is overleden

juultje353 @ [BB-ITP] Bokkie en Brammetje...Verstoppertje!
juultje353 @ [BB-ITP] Bokkie en Brammetje...Buiten!
juultje353 @ [BB-ITP] Bokkie & Brammetje, vrijheidsdressuur..
juultje353 @ [BB-ITP] Bokkie en Brammetje vieren hun 3e verjaardag!
Nou, zoals je net hebt gelezen, is Brammetje zijn broertje helaas overleden.. Lees het verhaal hier: [BB-ITP] Rust zacht Brammetje..
Omdat ik Bokkie absoluut niet alleen wou laten zitten, maar een ander mannetje erbij geen goed idee was, had ik besloten hem te castreren. Dit is allemaal helemaal goed gegaan! En even later had hij een nieuw vriendinnetje: Saartje!
Bokkie was dolgelukkig met haar en Saartje volgens mij ook met hem

Maar goed.. Vandaag was de grote dag. Bokkie zou worden ingereden!
Ik hoef geen commentaar op de ruiter, ze rijd al 3 maanden en heeft al een keer eerder een zwarte hengst ingereden, ze heeft een hele goede band met Bokkie daarom rijd ze ook zonder tuig.
1. Instappen, lekker ontspannen

2. Oeps.. Bokkie schrok van een bak kabouter en bokte flink.. Normaal valt ze er noooooit af! (Bokkie leek meer interesse te hebben voor dat vieze modderplekje die hij echt even moest schoonmaken)

3. En weer opstijgen..

4. Aangezien Bokkie haar er weer afgooide, besloten we dat we hem even losgingen gooien samen met zijn vriendin Saartje. Want zeg nou zelf, van dit hoofd word je toch vreselijk bang!?

5. Lekker losgegooid, Bokkie laat nogmaals zijn angstaanjagende gezicht zien..

6. Aangezien ik na deze foto de bak uit werd gejaagd, heb ik geen foto's meer, maar dat komt vast nog wel.

Nou, dat was het weer.. Doei!

PS: Het poppetje weegt niks, Bokkie heeft er geen last van gehad