We hebben ze in september uit het asiel gehaald en gegokt wordt dat ze van juni zijn

Er is dan ook weinig bekend over hun jeugd, ze zijn van de straat gevist op een verzamelpunt. Maar verder is hun leven rond die tijd een groot raadsel. Waarschijnlijk is het dan ook geen familie van elkaar. Gelukkig gaan ze goed samen, zaten in het asiel ook al samen. Het zijn 2 ex-katertjes, de grijze (Charon) en de meest rode (El fuego del Diablo) & de rode met meer wit is ons lieve poesje (Hazel).
Sinds een paar weken mogen zij met mooi weer aan een lijntje naar buiten. Soms vinden ze het heerlijk en een andere keer staan ze hard te mauwen voor de deur...
De eerste keer was voor Charon en Hazel geen enkel probleem, vonden het prima en gingen zonnen. Diablo heeft de eerste 6x zeker 10 minuten voor de deur staan mauwen. Hierna is het omgeslagen en tegenwoordig gaat hij het meest onderzoeken.
Ik denk dat ze nu iets van 10x even buiten zijn geweest.
2 van de 3 lopen met tuigje, de laatste rode loopt in en uit de deur zonder tuigje, want met tuigje zet meneer geen stap.
Dhr. Diablo laat zich namelijk gewoon van de bank vallen als je hem omdoet. Wordt hij vervelend krijgt hij buiten een mooi touwtje om zijn gewone bandje. Genoeg gepraat, tijd voor foto's!

Ik ruik frisse lucht, maar durf ik dit wel?

Tuurlijk, nu snel rennen voor ik vast moet!

Sniff sniff

Krabbel krabbel, terwijl Hazel nog braaf ligt te liggen...

Charon heeft het inmiddels hoger opgezocht

Houdt daar dan alles goed in de gaten

Krijgt daar gelukkig ook hulp bij!

Gelukkig maakt ook Hazel zich nuttig --> de buren bespioneren!
Hierna was er een geluid binnen en is Charon met touw en al naar binnen gesprint...
En dat bewegende touw was natuurlijk prachtig voor Hazel en Diablo
Katten binnen, deurtje dicht.. Maar...
Terwijl ik dit typ, zitten de mormels voor de deur te mauwen, of ze weer naar buiten mogen