Hoi bokkers! Afgelopen zondag heb ik voor het eerst een workshop gevolgd bij Lieke van den Oord. De workshop was gericht op hondenfotografie, omdat ik me hier meer in wil gaan verdiepen en ontwikkelen. Lieke had een oproep geplaatst op facebook en wát een reacties kregen we daarop. De voorkeur ging in eerste instantie uit naar Husky's of een Dalmatiër, maar aangezien deze schaars waren of niet los konden met andere honden was de keuze gevallen op een prachtige Australian Shepherd.
Genoeg gekletst.. ontmoet Diesel.

1.

2.

Wat ik zo fijn vond aan Lieke was dat ze alles op een rustige en duidelijke manier wist uit te leggen. Qua compositie, instellingen van de camera en hoe zij het zou aanpakken. Tegenlicht foto's stonden ook op het programma. Dit had ik nog nooit gedaan, maar ik ga het zeker vaker gebruiken!
3.

4. Mijn persoonlijke favoriet

Vervolgens kwam mijn grootste struikelblok aan bod.. actiefoto's. Voorheen vond ik dit onwijs moeilijk, maar dankzij Lieke ben ik weer een stap vooruit gegaan.
5.

En er was ook nog een klein meertje aanwezig.
De eerste keer fotograferen voor mij met water én actie. Dubbel zo spannend, maar extra geslaagd!6.

7.

8.

Er was tussendoor ook genoeg tijd om even te spelen.

9.

10. Knuffel-momentje

11.

13.

14.

15.

Alle lof voor Lieke en haar workshop-skills en Andrea die met haar hond Diesel model wilde staan.

)
Er zijn harstikke leuke platen uitgekomen! Wat grappig dat mensen ook echt mijn stijl opvalt 
(je woont in delft toch??