Chihuahua's zijn ehh.. aparte hondjes. Ze zijn heel erg slim, heel erg! Maar ze zijn zoo eigenwijs. Isa en Sammy waren allebei dramatisch met het aanleren van commando's. Ze snappen het AL LANG. Maar hebben er gewoon geen zin in en kijken strak de andere kant op of gaan "huilen" oid om het maar niet te hoeven doen.
Maarrr... uiteindelijk luisteren ze best goed en doen ze bijna niet onder voor een Border Collie oid
Bella is ook rete slim, ze heeft ook GGB gelopen , maar idd, ze hebben van die buien dat ze gewoon zeggen: dikke vinger doe het lekker zelf ik houd wel van karakter. Leuk filmpje
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-15 11:52
jilleroo schreef:
Bella is ook rete slim, ze heeft ook GGB gelopen , maar idd, ze hebben van die buien dat ze gewoon zeggen: dikke vinger doe het lekker zelf ik houd wel van karakter. Leuk filmpje
Absoluut, een heerlijk karakter
astra4
Geplaatst: 06-02-15 18:15
Super schattig!! Kan ik Tink en Daisy effe bij jou brengen om wat kunstjes te leren?
Astra: Ja hoor. Als ik door hun eigenwijsheid heen ben leren ze het binnen een paar minuutjes. Sammy heeft ook altijd HEEL snel door wat ik bedoel met een commando, dat zie ik aan 'm. Maar dan kijkt hij gewoon de andere kant op, of gaat gapen/huilen/slapen. Vreselijk!