Ballou, Loïs & Kaya door Rosan Stokker Photography
Toen vorige week de eerste sneeuw van dit jaar gevallen was, stuurde ik meteen Rosan een berichtje of ze tijd had om de hondjes op de foto te zetten. Tijd had ze wel, maar ze had haar oude lens net verkocht en haar nieuwe was nog niet binnen, bummer! Toen besloten we gezellig samen te gaan wandelen en onze camera mee te nemen.
Roos heeft -met een voor haar onbekende camera- deze prachtige plaatjes geschoten, chapeau!
Toen vorige week de eerste sneeuw van dit jaar gevallen was, stuurde ik meteen Rosan een berichtje of ze tijd had om de hondjes op de foto te zetten. Tijd had ze wel, maar ze had haar oude lens net verkocht en haar nieuwe was nog niet binnen, bummer! Toen besloten we gezellig samen te gaan wandelen en onze camera mee te nemen.
Roos heeft -met een voor haar onbekende camera- deze prachtige plaatjes geschoten, chapeau!
Ballou
Duitse Herder, 8 jaar

Duitse Herder, 8 jaar

Loïs
Oud Duitse Herder, 1 jaar

Oud Duitse Herder, 1 jaar

En toen kwam de vriendin van mijn broer nog langs met hun Duitse Herder Kaya.
Loïs en Kaya zijn dikke vriendinnen en kunnen heerlijk samen spelen, zoals op de foto's is te zien.
Kaya is, denk ik, rond de 9 maanden oud.
Loïs en Kaya zijn dikke vriendinnen en kunnen heerlijk samen spelen, zoals op de foto's is te zien.
Kaya is, denk ik, rond de 9 maanden oud.

Roos, onwijs bedankt voor het maken van de foto's!
Ik ben er heel blij mee, de persoonlijkheden van de honden komen heel mooi naar voren in de 'portretfoto's'.
Zoals bij deze foto van Ballou; zachtaardig, wijs en eigenzinnig. ♥

Bedankt voor het kijken!
Ben benieuwd of jullie mijn persoonlijke bodyguards, alias ons super betrouwbare alarmsysteem, net zo knap vinden als ik!

.