Klaaz houdt wel van een interessante discussie. En dat vind ik altijd zo grappig. Daarom heb ik het maar gefilmd Klaaz verstopt zich ook graag...Hij zit graag bij/op ons...Helpt graag mee...En chillt graag met de baas...
En heb je nou nog niet door dat hij "nee" bedoelt?Hij schudt er zelfs zijn kopje bij en jij maar doorzagen met je "ja"
Ik heb ook zoon kat die praat, alleen dan midden in de nacht, mauw mauw mauw, komt hij naar je toe (denk je) rent hij weg , en staat hij weer op zolder mauw mauw mauw
Klaazje een heerlijke echte plakselkat Ik had je filmpje aan, en Devon Rex ex-dekkater Mac antwoordde meteen
Just_Sannee schreef:Het lijkt net alsof ie zweetoksels heeft door die donkere vlek Hij is altijd aan t bakken boven de vensterbank, daardoor verkleurd die huid. Ziet er heel raar uit Shirley, hij zegt nou! Dat ik nou voer moet geven
Prrrr schreef:Er zijn er hier twee op zoek naar die vreemde kat Klaaz vind t ook maar raar om zichzelf te horen
Prrrr schreef:Er zijn er hier twee op zoek naar die vreemde kat Haha onze dame was ook op zoek naar de roepende hunk