Na [BB-ITP] How to Model by Murphy ben ik weer terug met een nieuwe: How to Dance by Murphy!
Hallo daar! Ik ben Murphy, erg bekend van de "How to Model by Murphy'. In deze online cursus leer ik jullie, zoals te zien is op deze prachtige foto van mij, hoe je moet dansen. Dansen vereist oprechte toewijding en je zult ook flexibel en wonderschoon moeten zien. We komen daar snel genoeg aan toe, dus voor nu: Kijk lekker mee!

Stap 1 voor het dansen is het opwarmen. Over boomstammen heen springen zorgt voor het opkomen van inspiratie en daarnaast warmen je spieren dan lekker op.

Stap 2, imiteren. Om te dansen en te expresseren MOET je in staat zijn om een ander persoon na te doen. Hier zie je mij als vleermuis. Je ziet de gelijkenissen direct toch?

Vervolgens de sprint naar de sprong. Twijfel niet, houd je niet in. Ren zo snel als je ken en laat je niet tegenhouden door haters die zeggen 'dat je gezicht er raar uitziet'. Jij bent de pro, weet je nog? Onthoud dat!

Dus je rent...

...en rent

...en rent

EN SPRING! VAL DIE BOMEN AAN, BEVECHT ZE MET JOUW FANTASTISCHE EXPRESSIE!

Blijf bescheiden en denk aan moderne dans. Op één poot staan lijkt misschien zwak, maar het is ook emotie en liefde.

Deze is behoorlijk moeilijk en wordt de "Ik doe net alsof ik een bal vang" sprong genoemd. Maak je geen zorgen als je hem niet meteen onder de knie hebt. Het leven is moeilijk en dansen ook.

Nee, ik heb deze move niet van Michael Jackson gestolen, want ik val direct op de grond nadat ik dit probeer. Jaja, ik hoor wat je zegt, maar het heeft zeker z'n charme.

Hier doe ik een steigerend paard na. Helaas wil mijn staart niet naar beneden blijven.

Dé laatste sprong! Want laten we eerlijk wezen, er is niks zo mooi, prachtig, flexibel en handsome als deze sprong, behalve ik dan, natuurlijk.

Bedankt voor het kijken!