1 Jaar lang al mijn beste maatje ITP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XxMariellexX

1 Jaar lang al mijn beste maatje ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 21:25

Halloo bokkers,
kwam er net achter dat ik nog nooit een topic heb geopend over mijn lieve hond spike bloos :o
dus bij deze:

Een jaar geleden zat ik op marktplaats te kijken naar en hondje helemaal niet met de gedachte om een hond in huis te nemen.
daar kwam verandering in toen ik Spike om mp zag staan een klein hoopje ellende mishandelt bij zijn vorige baas en had dus nergens vertrouwen meer in en vond alles eng.
toch de advertentie weg geklikt aangezien het toch wel een ''groot'' Project zou worden.
maar jullie raden het vast al hij bleef maar in mijn hoofd zitten en toen toch de volgende dag zijn baasje gebeld en we konden hem direct komen ophalen.

toen we daar binnen kwamen wist ik niet wat ik zag daar achter onder de tafel zat een klein wit hondje helemaal te trillen van angst en van top tot teen onder de vlooien.
geen seconde getwijfeld en hem gelijk meegenomen toen begon ons avontuur.

we zijn gelijk naar de dierenarts gereden om hem na te laten kijken daar gelijk laten inenten en alles wat er bij komt kijken.
de 1e dagen waren echt niet makkelijk en zo vreselijk om te zien hij was letterlijk bang voor alles wat bewoog.
na 2 weken kwam hij elke x een stapje dichterbij ons en begon ons te vertrouwen was nog niet veel maar het begin was er en wat was ik blij!

na 3 weken werd spike alleen maar zieker en zieker dus hup de auto in en naar de dierenarts daar bleek hij een ernstig virus te hebben en zo heeft hij er 3 dagen bij gelegen hij was meer dood den levend:
Afbeelding

na 3 dagen knapte hij op en onze band werd sterker en sterker.
ons vertrouwt die helemaal maar van ''vreemde'' mensen moet hij niks weten daar is hij nog vreselijk angstig voor en denk ook niet dat dat ooit nog over gaat.

echt ik kan niet begrijpen dat iemand hem dit aan heeft kunnen doen hij is zo vreselijk trouw ligt het liefst de hele dag bij me als ik naar de wc ga gaat hij voor de wc ga of douchen blijft hij net zolang voor deur zitten tot ik klaar ben en dan is hij helemaal blij net of ik jaren ben weggeweest.
het verhaal is langer geworden dan ik had verwacht haha nu is het tijd voor de foto's.
ik geniet elke x weer als ik deze foto's zie vooral omdat ik hem zo zie genieten op de foto's

We gaan vaak naar het Strand daar kan die uren spelen met de hond van mijn ouders een beagle reu
1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

5Afbeelding

ook maken we veel wandelingen in het bos wat eindigt in een zwarte hond:

6Afbeelding

en natuurlijk alles in de gaten houden op het balkon:

7Afbeelding

Bedankt voor het kijken/lezen allemaal!
Laatst bijgewerkt door XxMariellexX op 21-01-15 22:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Anomien

Re: alweer een jaar mijn trouwe vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 21:29

wat een leukerd. Die heeft het maar goed zo.

XxMariellexX

Re: alweer een jaar mijn trouwe vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 21:34

Dankjewel! Ja hij heeft hier alles wat zijn hartje begeert maar dat verdiend hij!

XxMariellexX

Re: 1 Jaar lang al mijn beste maatje ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 22:15

.

XxMariellexX

Re: 1 Jaar lang al mijn beste maatje ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 11:22

Dankjewel! Ja hij heeft hier alles wat zijn hartje begeert maar dat verdiend hij!