Laat me mezelf even voorstellen: Ik ben Murphy, deels labrador en deels jachthond. In deze korte online cursus zal ik jullie alle handvatten geven om een succesvol model te worden!

De eerste en meest belangrijke regel: Blijf bescheiden! Ik weet dat ik de mooiste hond op aarde ben enzo, maar dat laten zien is niet altijd nodig. Kijk weg van de camera, doe je ogen dicht af en toe, blijf bescheiden!

Nu je de belangrijkste regel kent, laten we gaan focussen op de gezichtsuitdrukkingen. Dit is mijn gezicht als ik in de spiegel kijk en verbaasd ben van mijn eigen schoonheid.

En nu een wat hoger niveau: De flirt look. Heeft wat meer oefening nodig, maar dat is het volledig waard. Toch, dames?

Behalve de mond, ogen en poten, is de manier waarop je je oren gebruikt ook erg belangrijk. Zie je hoe de verbaasde doch sexy look voor mij werkt?

Een blij gezicht tussendoor. Heel belangrijk! Vergeet niet dat je wilt dat je publiek je aardig vindt!

Oh en vergeet vooral niet de "emotioneel de grond likken" foto! Als je niet zo'n soort foto in je portfolio hebt, ben je gedoemd te mislukken!

Poseren met andere, niet zo professionele, modellen. Gezien jij de beste bent, is het belangrijk dat je zorgt voor een veilige omgeving en zorg dat je elke beweging waarneemt. Zelfs een blaadje kan je foto verstoren, dus je moet ze allemaal pakken!
Dit ben ik (links) met mijn zusje!

En nogmaals: ondanks dat je de pro bent, blijf bescheiden! Laat de onervaren maar schitteren, jij steelt met je schoonheid toch wel het oog van de kijker.

Liggen hoeft niet sexy of onderdanig te zijn; het kan ook elegant en mooi zijn. Kijk maar naar deze prachtige man hier, wat een fantastische foto! Oh wacht, dat ben ik...

En als laatste: Kijk weg alsof de mooiste tennisbal die je ooit hebt gezien net buiten je bereik is. Deze look zal alle meisjes - en zelfs een paar jongens - laten smelten....
Dit was het voor vandaag! Stay tuned, want een "How to Dance by Murphy" zal volgen! Tot dan!