Gerbils Billie en Puppy In The Picture!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Gerbils Billie en Puppy In The Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 19:46

Hoi,

Ik heb laatst wat foto's van mijn gerbils gemaakt. Nu gaat dat nogal moeilijk omdat ze echt overal heen schieten en geen moment stil zitten.... De foto's zijn dus wat wazig maar ik vind ze best leuk dus show ik ze hier ook even!
Billie heet Billie omdat zijn vorige (helaas overleden) vriendje Gerrie hete. Billie is 8 maanden oud en zoals jullie zien is ze zwart-wit bont.
Puppy is de gerbil pup (hoe toepasselijk, de naam :o ) die we aan Billie gekoppeld hebben nadat Gerrie was dood gegaan. Puppy is nu 10 weken oud. Ik heb geen idee welke kleur Puppy heeft dus als jullie wat weten? *\o/* Ze heeft trouwens rode oogjes.

Nou ja hier komen de foto's!

-1-
Afbeelding Meet Billie!

-2-
Afbeelding Heel jammer dat deze foto wat bewogen is!

-3-
Afbeelding

-4-
Afbeelding Heel hard rennen met grote sprongen, dat kunnen ze wel! Dit is natuurlijk een foto van niks maar ik vond hem wel leuk om even te laten zien. :P

-5-
Afbeelding

-6-
Afbeelding Dit is Puppy! <3

-7-
Afbeelding

-8-
Afbeelding Tja :') Dit is naast knagen hun favoriete bezigheid, springen, en hangen...

-9-
Afbeelding Net zo'n wazige foto als bij Billie maar erg grappig om te zien hoe ze rennen!

-10-
Afbeelding De enige foto van Puppy en Billie samen. Eigenlijk een grote waas maar ach. :Y)

Bedankt voor het kijken!!! :wave:

stalmilagro

Re: Gerbils Billie en Puppy In The Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:46

leuke foto's

cissie

Re: Gerbils Billie en Puppy In The Picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:53

Ach wat een leukerds.

Knap dat je ze op de foto hebt gekregen hihi.
Heb vroeger ook gerbils gehad (bruine) erg leuk.