Hallo 
Mia heeft best wat meegemaakt in 2014...!
2014 begint voor haar in
Februari:
Ze werd geboren in een dodingsstation in Spanje en is daar al weer snel weggehaald, ze ging toen naar een gastgezin in Spanje.
Hier is ze net uit het dodingsstation gehaald, Mia is de rechter van de twee voorste

Maart, April, Mei
In deze maanden gebeurde er niet veel spannends in Mia's leven. Ze leefde een rustig leventje in het gastgezin

Mia is de voorste hond!
http://i60.tinypic.com/29wr4pk.jpg
Juni
In Juni kwam Mia naar Nederland
Op 9 Juni kwam Mia aan op Rotterdam Airport!

Toen we thuis waren heb ik ook even wat foto's gemaakt

Juli
We gingen op vakantie naar Tsjechië en Mia mocht mee
Dat vond ze echt helemaal geweldig!!

Augustus
We gingen naar de Lange Duinen in Soest. Verder is er niet heel veel gebeurd in Augustus

September
Ik heb helaas geen foto's van Mia in September, er is toen ook niet echt iets bijzonders gebeurd...
Oktober
Ik ging een weekje naar mijn opa en oma in Leeuwarden en Mia ging mee

November
We gingen met Mia naar het Noorderpark in de buurt van Utrecht, dat vond ze heel erg leuk! Er was daar ook veel water (en ook modder
)
Renneeeeen

Ook heb ik in November foto's van Mia gemaakt in een hele grote stapel bladeren, dat vond ze super leuk

December
Ik had vakantie dus ik heb een heel groot doek opgehangen en Mia op de foto gezet!

Experimentje met het licht

Bedankt voor het kijken!
Fijne kerstdagen

Doei

Mia heeft best wat meegemaakt in 2014...!
2014 begint voor haar in
Februari:
Ze werd geboren in een dodingsstation in Spanje en is daar al weer snel weggehaald, ze ging toen naar een gastgezin in Spanje.
Hier is ze net uit het dodingsstation gehaald, Mia is de rechter van de twee voorste

Maart, April, Mei
In deze maanden gebeurde er niet veel spannends in Mia's leven. Ze leefde een rustig leventje in het gastgezin

Mia is de voorste hond!
http://i60.tinypic.com/29wr4pk.jpg
Juni
In Juni kwam Mia naar Nederland
Op 9 Juni kwam Mia aan op Rotterdam Airport!

Toen we thuis waren heb ik ook even wat foto's gemaakt

Juli
We gingen op vakantie naar Tsjechië en Mia mocht mee
Dat vond ze echt helemaal geweldig!!

Augustus
We gingen naar de Lange Duinen in Soest. Verder is er niet heel veel gebeurd in Augustus

September
Ik heb helaas geen foto's van Mia in September, er is toen ook niet echt iets bijzonders gebeurd...
Oktober
Ik ging een weekje naar mijn opa en oma in Leeuwarden en Mia ging mee

November
We gingen met Mia naar het Noorderpark in de buurt van Utrecht, dat vond ze heel erg leuk! Er was daar ook veel water (en ook modder
)Renneeeeen

Ook heb ik in November foto's van Mia gemaakt in een hele grote stapel bladeren, dat vond ze super leuk

December
Ik had vakantie dus ik heb een heel groot doek opgehangen en Mia op de foto gezet!

Experimentje met het licht

Bedankt voor het kijken!
Fijne kerstdagen

Doei