Trainingsfilmpje met Landseer Indra

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joey_lover

Trainingsfilmpje met Landseer Indra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 20:16

Hoi hoi,

Open ook maar eens een topic hier :) Sinds een maandje heb ik namelijk het trainen met onze hond weer opgepakt. Indra is een Landseer teefje van nu ongeveer 4,5 jaar. Vroeger wel met haar gespeurd en wat gehoorzaamheid gedaan, maar doordat ik op kamers ging is dat verwaterd. Nu ik weer thuis woon, wilde ik wel weer wat met haar gaan doen en uiteindelijk zijn we op dogdance uitgekomen. We vinden het beiden erg leuk om te doen, alhoewel het momenteel voornamelijk nog bestaat uit truckjes aanleren.

Vanmiddag eens de camera erbij gepakt, want vind het altijd wel leerzaam om mezelf bezig te zien. En van de goede stukjes een filmpje gemaakt :)

We zijn dus nog niet zo heel lang bezig en eigenlijk alles wat op het filmpje staat is nog in de aanleerfase, niets spectaculairs. Tussen de stukjes wordt natuurlijk uitgebreid beloont, gespeeld en geknuffeld, maar dat heb ik er tussen uitgeknipt (anders werd het wel erg lang := )

Opmerkingen en tips mogen natuurlijk altijd gegeven worden :j

Macyy

Re: Trainingsfilmpje met Landseer Indra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:04

Wauw, dat ziet er super leuk uit! Vind het ook een erg mooie hond.

JesdaJinn

Re: Trainingsfilmpje met Landseer Indra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 17:07

Neem je dat krukje waar Indra op zit vanavond mee? Haha xD

Filmpje ziet er erg leuk uit. Vind het ook leuk dat je eens een ander soort hond ziet