Sylvia3 schreef:Die rottweilers

beste honden die er zijn❤️ Jammer genoeg is de mijne overleden
ja rotties zijn echt geweldig...zou ook niet meer zonder kunnen hoor 
maj0 schreef:Wat een ontzettend lekker ding is het haha.
Pff arme man wat zal hij een rug pijn hebben haha lijken me niet de lichste hondjes
nee ,ik denk dat lois richting de 35 kilo gaat,dus licht is ze niet echt 
xxCYNNxx schreef:Zo die zijn echt heel groot geworden nu. Al een tijdje geen foto's meer van de kids gezien.
En idd das echt zo'n muts houding. Wordt hier ook regelmatig gesignaleerd, inc die blik

. Moet er ook altijd om lachen als meneer hier weer zo'n houding aanneemt.
Maar je had er toch 2 zelf gehouden (en eentje dan die nu zeg maar jullie oppaskind is?)? Ik zie er 4 ipv 3...of vergis ik me nu en had je toch 3 zelf gehouden?
Die lebberattacks zijn ook erg herkenbaar; krijg ze thuis regelmatig van mn eigen en op stal loopt zn broer rond die ook vind dat ik bij elk bezoek toch minstens 2 keer helemaal ondergelebberd moet worden. Tegenstribbelen heeft geen zin; wordt broerlief alleen maar fanatieker van

ook zoeners thuis dus
heerlijk hoor knuffelhondjes hebben 
en uhh ja ik zóu er 2 houden dat werden er 3 en 1 van de buurman die hier van smorgen 5 tot savonds 6 is...maakt 4 hondjes hier
,dus ik heb gelukkig maar van 3 puppies écht afscheid moeten nemen...
Syb_sem schreef:Wauw wat een prachtige hond!! Wat een enorme roedel zeg op die laatste foto gaaf! Zijn die allemaal van jou?
op 1 na ( tessa ,zo'n gestroomde) zijn ze allemaal van mij,8 honden dus,alleen tessa woont hier elke dag overdags,dus ja,een beetje mag ze ook wel meetellen toch??
Rubber_Duck schreef:Plantje? Welk f*cking plantje

Ze zijn zo mooooi! Heerlijk toch dat geknuffel!

hahah plantje naast de lamp