Duitse herder Bentley

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Duitse herder Bentley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 12:09

:wave:

Sorry alvast voor het lange verhaal, maar ik wil gewoon écht even mijn verhaal kwijt.
Ik vind namelijk dat ik de laatste tijd verwaarloosd word door mijn baasjes! >;)

Vroeger mocht ik vaak model staan en werden mijn foto's nog regelmatig op bokt geplaatst, en volgden er natuurlijk vele oh's en ah's O:)
Tegenwoordig vind ik dat ze me echt te kort doen.... af en toe een fotootje (die ook in kwaliteit ruimschoots achteruit zijn gegaan overigens) en dan worden ze ook nog niet op bokt geplaatst. :n Ik twijfel of ik hier 144 voor kan bellen, want ik word hier toch zoooooooo moe van!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ja... zoals ik dus al zei, ik word er moe van! :o

Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig mocht ik van de week, tussen de herfstbuien door, nog wel eventjes poseren. Helemaal tevreden ben ik niet over het resultaat, maar ja, volgens baasje moet ik al lang blij zijn dat ik op de foto mag :roll:

Wat vinden jullie? Stel ik me nu aan of is mijn klaagzang terecht? Zou 144 hier wat tegen kunnen doen?!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:11

aahhhh Bentley, dat jij het leven nog aan kan zeg...
Onbegrijpelijk!!

Om je een hart onder de riem te steken: ik vind je een lekker ding, je bent nog steeds erg fotogeniek!!

Wilawander

Re: Duitse herder Bentley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:35

Arme Bentley........ Je weet waar ik woon, kom maar hier poseren, mooie herfstplaatjes ofsow..... hahaha

Limoen

Re: Duitse herder Bentley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 14:50

Prachtig dier!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 20:32

@ knakker: dank je wel voor de mooie complimentjes en eindelijk iemand die me begrijpt!
@ WW: 't is zo'n eind lopen helaas ;(
@ limoen: dank je!

Ik zal mijn baasjes het topic wel laten lezen, misschien komen ze dan tot inkeer :+

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 13:05

Geweldige foto's

Helaas Bentley het leven is zwaar. Ik zou gewoon 144 bellen, en dan even je klacht dienen. Wie weet spreken ze je baasje wel aan, zodat ze meer foto's van je maakt.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 17:43

Die arme Bentley hè!? gelukkig is ze al weer een beetje opgefleurd van al jullie lieve berichtjes ;)

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 19:19

Nou mensen, niet te geloven dit.... Nu hebben ze mijn bank ook nog weggehaald!! -:(-
Ik overweeg serieus om nieuwe baasjes te zoeken... Schandalig dit!