Maar uiteraard had ik ook de ster van de dag mee, mijn eigen gefokte reutje zilver, hij mocht even kijken bij de schapen en heeft er netjes rond om gelopen. hij was nog niet overtuigend genoeg want een van de schapen gaf hem een kopstoot haha arm ventje! maar goed daarna weer een paar mooie rondjes er omheen en hij was helemaal blij
zilvertje:

lief ventje

zilver is echt een bijzonder makkelijk hondje, maakt zich nergens druk om (net als pa en ma) neem hem voor het eerst naar zo iets mee en heb hem heel de dag niet gehoord/opgemerkt, blaffende honden maken hem niet uit, gaat gewoon rustig ergens zitten/slapen en laat alles zo relaxed over zich heen komen
bisoutje

door lopen jullie

ik zit in de werkgroep kuddehonden van de raad van beheer en we zijn nu bezig met alle regelementen, alles op touw zetten om officieel trials te organiseren voor borders/kelpies (collecting style) en alle andere herdershonden (uitgezonderd de echte bewakers zoals bijv. de owcharka s enz.. ) traditional style. vanaf volgend jaar kunnen we in nederland de Herding Working Test doen en van daar uit trials lopen