Bobby (Brits Korthaar x huistuinkeuken-kat) is nu 12 jaar en de eerste 10/11 jaar heeft hij echt nauwelijks op mijn schoot gelegen. Enkel heel soms eventjes als hij er zin in had, maar anders sprong ie er gewoon weer af xD Hij vond het leuker om geknuffeld te worden en geaaid, of om gewoon op het bureau te liggen oid.
De laatste 1 a 2 jaar is hij echter ineens veranderd in een ware schootkat
Nouja vooral de laatste paar maanden. Ineens springt ie heel vaak op mijn schoot en kan er dan echt lang liggen. Erg gezellig, al komt het niet altijd op het juiste moment
Als ik net weg moet, als de deurbel gaat, of net als ik heel nodig naar de wc moet
Of dat hij er half afglijdt en ik hem maar de hele tijd tegen moet houden in de raarste houdingen, om hem niet op de grond te laten lazeren xD Maar toch is het wel heel erg leuk, zo'n kat op schoot
Hier wat leuke fotootjes van de laatste paar weken
:1.

Zo lag ie echt een uur, terwijl ik gewoon tussen de visite zat in de woonkamer
Slaapt gewoon door het gepraat en gelach heen xD Mijn arm was echt gloedheet en moest daarna echt mijn armspieren weer los masseren haha2.

3.

4.

5.

6.

7.

Ligt blijkbaar ook lekker met je kop zo half op de leuning hangend
8.

Hier gleed hij er telkens bijna af
Helaas ben ik alleen in het weekend thuis, dus hij grijpt wel altijd zijn kans als ik thuis ben

Ik kan geen leven zonder hem bedenken xD Ik mis hem doordeweeks al echt heel erg

Dan is er misschien ook nog hoop cooe die van mij dat het ooit nog een schootkat wordt, moet ik alleen nog even wat jaartjes wachten
Als je de krant wou lezen, dan kon je dat wel vergeten
slim dier, meneer had écht personeel