Mijn super harige vriend ITP

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn super harige vriend ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:53

Tja, vriendje is het niet meer, hij groeit als een idioot... Mafketel...

Ik heb het over m'n superkoele daktijger trouwens, Sok :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sok is een rasechte HuistuinenkeukenKater, we hebben hem in Augustus opgehaald bij een superlief gezin toen hij 10 weken was, dus hij zal nu rond de 18 weken zitten (denk ik). Hij is nog niet gecastreerd, ik ben er nog niet over uit wat het verstandigste is om te doen; de laatste keer dat ik een kitten van baby af aan had was ruim 14 jaar geleden, en ben tot de ontdekking gekomen dat de dierenartsen ook behoorlijk veranderd zijn m.b.t. castratie en meningen. Hij loopt hier bij ons overigens niet het risico om ineens een poes aan te randen omdat ie hier bij ons nergens heen kan :+ Maar ik ben nog informatie aan het opzoeken over castratie tips & tricks, dus meningen daarover zijn welkom :+

Sok groeit echt als een idioot en hij is vreselijk aanhankelijk, echt een kindje is het maar hij maakt genoeg tijd voor zowel mij als m'n vriend en vind iedereen die hem aait lief :')

We hebben 't écht getroffen met 'm. Maar wat ik zeg, hij groeit écht te hard, 3 weken geleden (geloof ik) was hij nog zo klein:
Afbeelding

:')

Hij gaat overigens iedere 2/3 weken mee uit logeren bij m'n schoonouders in Ouddorp, vandaar dat hij daar in de tuin aan een tuigje zit inclusief een lijn van inmiddels 8 meter zowat :') bij ons kan hij (gelukkig) gewoon op het balkon rondbanjeren en sjeest ie ook mee naar het kantoor :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-09-14 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Equisync

Re: Mijn super harige vriend ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:54

Ahhww mn lieve poezenpetekind <3
Wat is het toch een onwijs leuk en arrogant beest Chelle >:D

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:56

Wat een schatje!!! Ik heb nu ook een kleine van 4 maanden, het ene moment rent hij als een wervelwind door het huis en het andere moment ligt hij over m'n hoofd heen mij te wassen als ik languit op de bank lig :-)

Mijn vorige kater heb ik ook later castreren, omdat hij begon te sproeien overal. Mijn dierenarts heeft mij toen aangeraden te wachten totdat hij tekenen vertoonde van sproeien en hem dan te laten helpen.

Ik hoop dat je nog lang van Sok mag genieten!!

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:58

Aaaahw wat een schatje <3
Lijkt heel veel op onze kater! Wij hebben hem wel laten castreren maar hij blijft echt een terror, iedereen in ons dorp kent hem ook omdat hij altijd wel weer ergens komt buurten. Dus op dat gebiet maakt castreren niks uit :')

Anoniem

Re: Mijn super harige vriend ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 13:02

Wihii ja je poezepetekind Tammie <3

Je moet 'm maar snel even komen verzieken hoor :+ Of oppassen haha, dan zit ie niet zo alleen als ik een keer weg moet :+

haha ja ik ben bang dat dit ook echt een vreselijke tijger blijft, maar weet niet in hoeverre vroege of juist (te) late castratie effect heeft op het functioneren van z'n plasbuis. Ik heb op z'n zachtst gezegd alleen maar ellende meegemaakt (als meisje van 10 zelf de keuze doorgehakt om m'n allereerste kat in te laten slapen ipv opereren omdat hij niets meer kon) en met alle ellende van dat gehele nest aan kittens vind ik dat altijd een beetje tricky. Helaas dus ook tot de conclusie gekomen dat de dierenartsen hier steeds meer geldtrekkers worden, ook m'n oude vertrouwde dierenarts dus ben me nu wat aan het orienteren over het hoe en wat met beschadigingen et cetera bij castratie of ontstekingen bij een te late castratie. Kan natuurlijk altijd mis gaan, maar ben nu toch wat voorzichtiger geworden, ook omdat ik dus absoluut geen ervaring (meer) heb met kittens, dat vervaagd toch behoorlijk :'D

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 14:59

Prachtige ogen <3

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 11:38

wat een mooi dier, hij heeft iets statigs!