Ik heb het over m'n superkoele daktijger trouwens, Sok

Sok is een rasechte HuistuinenkeukenKater, we hebben hem in Augustus opgehaald bij een superlief gezin toen hij 10 weken was, dus hij zal nu rond de 18 weken zitten (denk ik). Hij is nog niet gecastreerd, ik ben er nog niet over uit wat het verstandigste is om te doen; de laatste keer dat ik een kitten van baby af aan had was ruim 14 jaar geleden, en ben tot de ontdekking gekomen dat de dierenartsen ook behoorlijk veranderd zijn m.b.t. castratie en meningen. Hij loopt hier bij ons overigens niet het risico om ineens een poes aan te randen omdat ie hier bij ons nergens heen kan
Maar ik ben nog informatie aan het opzoeken over castratie tips & tricks, dus meningen daarover zijn welkom 
Sok groeit echt als een idioot en hij is vreselijk aanhankelijk, echt een kindje is het maar hij maakt genoeg tijd voor zowel mij als m'n vriend en vind iedereen die hem aait lief
We hebben 't écht getroffen met 'm. Maar wat ik zeg, hij groeit écht te hard, 3 weken geleden (geloof ik) was hij nog zo klein:

Hij gaat overigens iedere 2/3 weken mee uit logeren bij m'n schoonouders in Ouddorp, vandaar dat hij daar in de tuin aan een tuigje zit inclusief een lijn van inmiddels 8 meter zowat
bij ons kan hij (gelukkig) gewoon op het balkon rondbanjeren en sjeest ie ook mee naar het kantoor