Een niet gesterilliseerde Blauwe Rus van 2 jaar oud. Ik begreep dat ze vooral aan een tuigje buiten kwam en zo af en toe wel eens los, maar meestal vast. Aangezien ik graag een keer een nestje wilde fokken vond ik het feit dat ze niet gesterilliseerd was een plus. Want zeg nou zelf, zo'n mooie poes mag best mamma worden

Vorige week toch even met d'r langs de dierenarts vanwege aanhoudende diarree. Verder geen problemen, vrolijke, energieke poes, maar toch even check-up. De dierenarts gaf aan dat hij haar buik gek hard vond, toen realiseerde ik me ineens dat het me laatst een keer opviel dat haar tepels erg voelbaar waren... Tja, conclusie was al snel dat ze blijkbaar toch vaak genoeg los buiten gelopen heeft en daar een leuke vent opgepikt moet hebben.
In eerste instantie was ik vooral ontzettend boos, voelde me genaaid door de vorige eigenaar die me nu dus een drachtige poes meegeeft. Ondertussen aan het idee gewend, kan het niet meer ongedaan maken dus dan maar van genieten. Dus buiten alle mooie foto's, ook nog een paar echte buikfoto's
Al rekenend en vergelijkend met de foto's van de siamees van mijn ouders toen zij drachtig was gok ik dat ze nu rond de 5 weken zit. Een poes draagt 63 dagen, dus nog een week of 4 nu. Wachten jullie mee?