Ik heb twee jaar op mijzelf gewoond, maar wegens het onverwachts stoppen van mijn studie (leuk joh, een annuleringsbrief twee dagen van tevoren krijgen van je school
) kreeg ik geen stufie meer, en zat op mijzelf wonen er helaas niet meer in. Gelukkig hebben mijn ouders nog altijd een plekje voor mij vrij, en dus kon ik daar weer heen. Heeft vele voordelen, niet alleen voor mij, maar ook voor mijn poezels 
Mara en Minoes zijn binnenkatjes geweest de afgelopen twee jaar. Alhoewel ze dat prima vonden, is terug in Haulerwijk toch echt hun plek van los lopen, vrij zijn, en de buurt onveilig maken
Onveilig waarmee? Mara kwijlt je lekker onder als je haar kriebelt, en minoes geeft met grof geweld kopjes aan iedereen die zijn of haar hoofd aanbied aan die van Minoes

Naast die twee donders van mij, kwam ook Zipper, ''King of the neighbourhood'' even langs

Kijk en geniet mee

2. Iets wat voor mij duidelijk het genieten van vrijheid betekend voor Minoes....vliegjes vangen

3. Mara's lieve koppie

4. Lekker aan de wandel

5.

6. Minoesje

7. En daar hebben we onze koning dan hoor

8. Mijn moeders grote trots

9. Minoes hoort en ziet alles buiten
Sluipen kan ze alleen niet goed, door haar chronische niesziekte snurkt ze wanneer ze geconcentreerd is, en hoort elke vogel haar al aankomen 

10. Minoes aan de wandel

11. I cannot see you, you cannot see me, I'm hidden

12. Damn, I think she saw me

Bedankt voor het meekijken naar mijn poezels

Ik in paniek, om niks natuurlijk want na een uur zat ze gewoon weer op het terras.