2 weken geleden was er op het strand in Noordwijk een fotoshoot georganiseerd waarbij de opbrengst ging naar het dierenasiel. Omdat ik nooit genoeg foto's kan hebben van mijn knapperds, vond ik dit dus weer extra leuk om te doen. Daarnaast ben ik ook, naast mijn normale baan, werkzaam als vrijwilliger in dit asiel en weet hoe hard ze elk extraatje kunnen gebruiken.
Omdat ik echt heel blij ben met de foto's, wilde ik ze even showen op Bokt

Onze 12 jarige, maar top fitte, Pointer Mix Luna. Zij komt uit Spanje en ik heb haar na een paar maanden vrijwilligerswerk in dat asiel mee genomen uit Spanje naar Nederland. Het ging wat moeizaam van start, maar inmiddels in de loop der jaren uitgegroeid tot een gezonde trouwe en súper lieve hond. Echt een hond uit de boekjes! ( voor de oplettende kijker, haar kaak staat scheef en zij mist tanden. Laten we het erop houden dat in Noord-Spanje er anders met honden wordt om gegaan dan hier in Nederland. Zij krijgt hier de zorg die nodig is en staat op speciaal voer.)

Dan onze lieve Sultan, ongeveer anderhalf jaar en een vermoedelijk een Husky. Er loopt nog een uitgebreid topic over hem op BB, want helaas veel ellende mee gemaakt.

En dan nog 2 foto's samen. Luna is overduidelijk de baas over Sultan en corrigeert op een stabiele manier, ruzie hebben zij nooit het zijn dikke maatjes!

" Dogs teach us a lot of things but none more important than to love unconditionally".
Bedankt voor het kijken

Groetjes, Agnes
(en Luna natuurlijk)! Wat een prachtige uitstraling heeft ie toch!
)