Bi-Ba-Baddertijd & Afscheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hikarii

Bi-Ba-Baddertijd & Afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 12:10

Een tijdje terug was het zo warm, dat Vogel na een paar keer door de kamer vliegen al met de vleugels gespreid en met zijn snaveltje open omdat hij het warm had :=
Dus toen maar even uitgevogeld (pun intended) wat zijn favo manier was van badderen. Vogelbadje.. Nee. Onder de kraan.. Nee. Schaaltje met water en wat water op hem laten druppelen met een glas? PERFECT MATCH *\o/*

Afbeelding
Hier lijkt hij net een kuikentje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar toen.. Gingen wij op vakantie naar Limburg. Vogel is nu dus uitlogeren op een plekje met twee andere pietjes. Volgens mij heeft hij het daar wel naar zijn zin, maar ik mis hem ontzettend. In de auto zat hij in een wat kleiner kooitje en eerst een tijdje stil, daarna geluid maken en elke keer als ik wat zei ook geluid maken. En ondertussen aan mijn vingel knabbelen, dan weer terug naar de trosgierst en dan weer knabbelen <3 Maar voor hij weg ging hadden we nog wat ''onderonsjes''

Afbeelding

Afbeelding
Hier kan je zien dat de zwarte vlekjes ( Andere wang zitten er nog twee ) steeds mooier door komen. Ze waren eerst veel doffer van kleur.

Afbeelding

Even kroelen <3

Ik ben de enige die hem kan aaien, kusje geven etc, mijn ouders en broer bijt hij. En niet zo zacht ook :') We zijn zeg maar.. Een beetje aan elkaar gehecht :o

Bedankt voor het kijken ^^

This_is_me

Re: Bi-Ba-Baddertijd & Afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:20

Aaah wat een snoepie is het.
Leuk dat je zoveel met hem kunt doen!

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 12:38

This_is_me schreef:
Aaah wat een snoepie is het.
Leuk dat je zoveel met hem kunt doen!

Kan nog veel meer dan dit. Alleen niet mee naar buiten nemen :=