Alles doet hij er mee en de muis wijkt geen seconde van zijn zijde.
Toch vond ik dat het tijd werd voor een nieuwe muis. Grijze muis begon een beetje te stinken na 2 jaar regelmatig in een kattenmond verdwijnen
De muis was er altijd, ook in tijden van ziekte. En ja hij was hier echt ziek

Er werd innig geknuffeld

Af en toe was de muis stout en hing Jack hem waarschuwend over het randje van de tafel en dreigde dan los te laten

Maar goed ik vond het dus tijd voor een nieuwe muis
Dus mijn moeder er op uit gestuurd om voor mij een nieuwe muis te kopen bij de IKEA (eigenlijk vertelde ik dat katten gek zijn op die muizen en aangezien zij altijd opvangkittens vond zij het ook wel leuk). Een witte moest het worden en een witte kreeg ik
Nadat ik de muis had opgehaald ging ik wat bezorgd op huis aan, want zou Jack zijn nieuwe muis wel accepteren

Dus thuis de (belachelijk) grote labels en zijn staart eraf geknipt. De insiders weten waarom ik de staart eraf knip
Voor de nieuwelingen, Jack eet nogal graag iets wat hij niet hoort te eten (zie: [BB] Kat eet stuk touw??
). Omdat ik geen zin had in dikke DA rekeningen, uit voorzorg de staart eraf geknipt.Dit alles onder toeziend oog van Jack zelf:

En toen..... tja ik was eigenlijk nog niet eens helemaal klaar of hij had hem al van het aanrecht gegapt. Hij kijkt eerst nog lief, maar schijn bedriegd

En hij ging er mee vandoor (Jack kan goed apporteren, dus eigenlijk komt hij hem hier net weer terugbrengen
)
En nog even een filmpje
http://youtu.be/t_vQ-4rfBd8
Al met al een goede zet
Hoewel ik blij ben te zien, dat Jack zijn grijze muis niet in de steek laat voor de witte
De grijze is nog steeds populair, maar de witte is natuurlijk nieuw en dus op dit moment leuker