En ze vroegen of ik geen opvang adres wou zijn, en haar eventueel wou houden, aangezien er binnen 2 weken een eigenaar zich moest melden, en ik mocht ervoor kiezen om haar dan te houden.
En dat werd verteld en gevraagd aan mij. Iemand die totaal niet van katten houdt.. Maar ik had iets van prima, ik breng haar wel naar mijn mamsie, had daar al eerder 2 gedumpte kittens gebracht, en zij is wel een kattenliefhebster.
Mja onderweg naar mijn moeder, werd ik toch verliefd op deze piewert, wat een drop...
Met mijn moeder erover gehad, en besloten dat ik haar houd. Er is een wereld voor mij opengegaan! Ik kijk nu heel anders tegenover katten, en ben nog steeds erg gek met mijn meissie!
Hier dan haar opgroei foto's van juli 2012 tot nu.
Sammy een paar dagen bij mij.

Wat heb ik in een deuk gelegen van haar gekke houdingen en verstopplekjes

Maandje of 8 en veelste dik.... Ze had het iets te goed hehe

Toen kwam haar nieuwe vriendje, ze waren gelijk de dikste maatjes!

Maar weer een half jaar erna, gingen mijn vriend en ik samenwonen, alleen... Zijn hond kon totaal niet met katten.. Dus hebben het geoefend:

En kijk nu, een hond die katten wel kon verscheuren, beschouwt een kat als zijn beste maatje:

Ik kan nog wel even doorgaan met foto's en typen, want ja ik raak niet uitgepraat over haar, en foto's blijf ik maken!
Maar meest recente foto's als laatst.

wat voor hond ligt erbij op de 2 na laatse foto