Vorige topic:
[BB-ITP] De baby's van Chiara en Diva zijn geboren!
De kittens van Diva en Chiara zijn enorm gegroeid! Helaas hebben we van de boerderijkat een nestje gevonden, hier ben ik wel op tegen want het levert elk jaar weer gedoe op (vb: [BB] Reddingsactie: Poesje uit spouwmuur halen! ) Mijn moeder zei vorig jaar tegen me dat ze de poes aan de pil zou doen, heeft ze dus niet gedaan.. In ieder geval hebben 2 van dat nest inmiddels al een nieuw huisje en die zijn daar al! 1 van de kittens houdt mijn moeder, dat is dus de grijze kitten die ook tussen de hoop ligt
. De kittens hebben helaas wat ontstoken oogjes gehad nadat de oogjes open zijn gegaan. Hier heb ik oogzalf voor gekregen bij de dierenarts. De oogjes zijn 's ochtends niet meer dichtgeplakt dus het gaat de goede kant op! Maar hierdoor hebben een aantal kittens op de foto's wat waterige oogjes.
Het zijn allemaal katers!

De kitten van het andere nest is een poesje!
Geniet van het kleine spul

Deze foto's zijn gemaakt op 23 juni:
Deze meneer heeft al een nieuw baasje

Sinds vandaag zijn ze van de kratten 'gepromoveerd' naar nieuwe kussens. Vooral de zwarte klom er al uit, maar kon er vervolgens niet meer in komen! Maar nu zit er dus geen scheiding meer tussen de kittens en is het vooral een hoop katten de hele dag

4 kittens zoeken nog een baasje, als je interesse hebt kun je me een pb sturen.
Ook in dit topic hoef ik geen discussie, ik ga ervan uit dat in het vorige topic genoeg is gezegd.