Al heeel erg lang wil ik graag een puppy, maar zie je ouders maar eens zover te krijgen om er een te kopen
. Twee jaar geleden zijn we toch bij een nestje wezen kijken. Mijn ouders wilden namelijk stiekem ook wel een hondje
. Het zou een Duitse Staande korthaar worden, die had mijn vader vroeger gehad. Helaas moesten we toen zeggen dat we toch echt nog te weinig tijd hadden voor een puppy.Maar 8 weken geleden werd in Duitsland een nestje geboren, en nu zijn we wel genoeg thuis
. Dus mijn ouders hebben gemaild, en toen de pups 2 weken oud waren zijn we gaan kijken. We wilden het liefst een bruinschimmel, of anders een bruine. We hebben meteen een pupje uitgezocht, en toen was het wachten geblazen! Maar vrijdag was het eindelijk zover, we mochten hem ophalen!!!Een paspoortje:
Officiële naam: Baldr vom Teufelsmoor
Roepnaam: Milo
Geslacht: Reutje
Geboren: 21.04.2014
Moeder: KS Pyra von der Madlage
Vader: KS David von der Hansaburg
Eerste een fotootje die ik van de fokker heb gekregen toe we hem nog niet hadden:

En dan nu de foto's van gisteren (zaterdag), zijn eerste echte dag bij ons!
1.

2.

3.

4.

5. Hij slaapt natuurlijk nog heel veel:

6. En de mooiste voor het laatst:

Milo is een hele blije, actieve hond. Loopt nu al netjes mee aan de riem (af en toe gaat hij nog wel zitten, maar met wat aanmoediging loopt hij gelijk verder). Wel gaan we snel met hem op puppycursus, want hij begint nu al aan de riem te trekken
. Laten jullie een reactie achter??

puppy cursus is idd verstandig heb je veel aan!
prachtig hondje, veel succes en plezier er mee!