Als ik niet naar hem kijk begint hij heel erg met zijn pootjes iets te doen tot ik hem aandacht geef :p
Zijn er nog bokkers die een kat hebben die dit doet
?Hieronder even een filmpje zodat jullie zien wat ik bedoel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

?

, had het namelijk nog nooit bij een andere kat gezien :p
. jorretje schreef:Hihi wat een leuke kat, die kan je vast makkelijk trucjes leren!
Onze katten doen dit niet, maar verzinnen wel andere dingen. De ene vind het vaak zoooo gezellig dat ie je luid knorrend kopstoot-kopjes komt geven (alles wat ie raken kan), daarbij moet ie dan flink praten, op je tenen komen rollen, langs de benen strijken, kop zelf maar alvast in je hand duwen... en als dat dan nog steeds niet het gewenste resultaat heeft komt ie kusjes geven.
Hij is ook heel goed in het apporteren van speeltjes (heeft ie zelf verzonnen en heb dat natuurlijk erg aangemoedigd), als hij wil dat er iets gegooid wordt, komen hij het op je schoot deponeren.
Verder kunnen ze ook 'zit' 'wacht' 'voetje' 'hoog' en 'high five'.
Vooral als deuren dicht zijn zijn ze erg gezellig, luidkeels krijsen en zo zielig mogelijk mieauwen en dan zo'n hengelende poot er onderdoor...
jorretje schreef:Hihi wat een leuke kat, die kan je vast makkelijk trucjes leren!
Onze katten doen dit niet, maar verzinnen wel andere dingen. De ene vind het vaak zoooo gezellig dat ie je luid knorrend kopstoot-kopjes komt geven (alles wat ie raken kan), daarbij moet ie dan flink praten, op je tenen komen rollen, langs de benen strijken, kop zelf maar alvast in je hand duwen... en als dat dan nog steeds niet het gewenste resultaat heeft komt ie kusjes geven.
Hij is ook heel goed in het apporteren van speeltjes (heeft ie zelf verzonnen en heb dat natuurlijk erg aangemoedigd), als hij wil dat er iets gegooid wordt, komen hij het op je schoot deponeren.
Verder kunnen ze ook 'zit' 'wacht' 'voetje' 'hoog' en 'high five'.
Vooral als deuren dicht zijn zijn ze erg gezellig, luidkeels krijsen en zo zielig mogelijk mieauwen en dan zo'n hengelende poot er onderdoor...
, mijn kat uit het eerste filmpje is bijna 2j
Hij miauwt vooral veel en gaat ook echt helemaal uitgebreid voor me liggen rollenbollen. Hij geeft trouwens ook kusjes op commando ja
. Kusjes geeft de mijne helaas niet